Annons:
Etikettertipsråd
Läst 619 ggr
rutantutan
5/14/14, 3:51 PM

Införa positiv engeri

Hej!
Jag undrar hur man kan införa ny och positiv energi i ett hem? Jag kommer flytta tillbaka till min mamma till hösten och mitt rum har stått tomt länge. Min mamma har även tappat motivationen lite då det gäller att städa då det ändå är bara hon som bor där och min mormor har nyss insjuknat i cancer, så det finns mycket tankar och oroligheter i vårat hem, har hört att negativ energi kan fastna i damm osv.

Men gällande mitt rum så är det är alltid kallt där inne oavsett om elementet är på eller ej, det är inte en sån där kyla som gör att du nödvändigtvis fryser, utan mer som en "fuktig" och ruggig kyla, den sätter sig verkligen i kläderna och i möblerna. Det känns som om jag inte riktigt är välkommen in dit. Jag kan känna mig iakttagen ibland då jag ska sova men vet inte om det bara är jag som skapar hjärnspöken eller om det faktiskt finns någonting där. Det är ju så svårt att veta.
Vi har aldrig upplevt något övernaturligt där, iallafall ingenting övertygande. Mestadels konstiga knäppningar och en spök-katt som går omkring (dock har den försvunnit nu). Det är ett gammalt lägenhetshus byggt på 20-talet med totalt 6 lägenheter i, knäppningar existerar ju eftersom huset är gammalt. Sedan har det ju bott många familjer här så att olika energier finns kvar tvivlar jag inte på.

Så jag undrar hur man på mest effektivt sätt kan ta bort negativ energi? Kommer det försvinna då jag väl flyttar hem och fyller mitt rum med min energi och mina egna saker?

Har även funderat på det där med salvia? Men jag vet inte så mycket om det.

Jag hoppas även det här är rätt grupp för den här typen av fråga :)

MVH
Rutantutan

Annons:
Upp till toppen
Annons: