Annons:
Etikettsorg
Läst 1465 ggr
Nirvana_Ophelia
5/13/14, 6:54 PM

Inga känslor

Skiter i killen i drömmen nu, som mormor pratade om. Han har flickvän, och tänker inte gå emellan, han vill ändå inte ha mig. Det blir nog inget barn, inga kärleksaffärer, inget äktenskap, ingenting…jag vill helt enkelt inte…längre. orkar inte mer…

Björn var otrogen hela tiden. Var tvungen att ´höra hans älskarinnor prata om honom, han gjorde ngn gravid, han skrattade åt mig med dem, den gravida tjejen jävlades med mig och jagade mig via telefon i flera år. Den andra killen jag var kär i, valde en annan tjej och likadant med nästa. ja, jag har släppt och gått vidare, men ngnstans har det tagit stopp i mig. jag. har. inga. känslor.kvar.

Längre. Ingen kärlek, inga känslor, bara tomt, svart mörker. _/
Blev också tvungen att se killen jag gillade från drömmen med skivan och blondinen, med en tjej. han såg hur lycklig ut som helst.

=/ Innan har jag varit i destruktiva förhållanden. Vågar inte ens ta kontakt med killar…eller flörta med dem. De kan ju säga nej.

What to do, where to go?

Annons:
adan 34
5/13/14, 6:59 PM
#1

i dont know

Kyllan56
5/13/14, 7:56 PM
#2

Jag tycker du ska satsa på dig själv. Innan du tycker om dig själv, tillåter du ingen annan att göra det och väljer killar som bekräftar den negativa bild du har av dig själv. När du tycker du är värd en bra man först då kommer du se dem. Det är som man har färgade glasögon och ditt inre som zoomar in de killar som inte är bra för dig. Du är värd att älskas, så lägg energin på dig själv! Så att du förstår du är värd allt gott.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

pirri17
5/14/14, 6:52 AM
#3

Försök också att undvika såna killar med din intuition! En del gillar att leka och vet inte vad ett förhållande betyder eller vill inte samma sak och då det bättre att vara ärlig från början och säga "Nä, jag vill inte binda mig" och sen gå vidare.

Brunett

GråttNyttHår
5/14/14, 4:23 PM
#4

Kanske lägga detta i relationer. Annars kolla law of attraction.

Den enda som kan ändra dig är du.

siberlina
5/14/14, 7:54 PM
#5

stackars  dig,men tänk  så här  ,du  är  värd  att ha en bra kille ,du måste  leta  lite,för inte   tar  du  dom dåligaste jeansen  när dü ska handla jeans.varför va med  någon  som är  dum…hur  kul  är det egentligen.men han kan. ju  inte  hjälpa  att  han inte är en snäll person,

Upp till toppen
Annons: