Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 960 ggr
EliAl
2014-05-13 11:14

Hjälp!?

Hejsan! Jag har tvekat ett tag om jag skulle berätta för någon eller om jag bara skulle ignorera allt som händer men nu går det inte längre.. Så här kommer det.

Det började med (för ett tag sedan) att helt plötsligt när jag gick och pratade i telefon med min kompis började allt brusa, sen blev allt tyst och plötsligt hörde jag som djupa andetag. Jag la då på, ringde upp henne igen och frågade om hon hade hört något men hon sa att det hade börjat brusa sen hade samtalet avslutats, dvs för henne men inte för mig.

Jag tänkte inte så mycket mer på det just då, men det hände igen och igen och med andra personer än just henne.

Och en dag när jag låg hemma ( jag bodde då hos min syster, hennes man och deras dotter) i mitt rum hörde jag samma djupa andetag, det lät som det kom från rummet bredvid mitt (min systerdotters rum).

Jag reste mig och gick för att kolla in i hennes rum för att se om hon var där men där fanns ingen och andetagen slutade. Jag ropade och gick in i varje rum men hittade ingen, det fanns ingen alls där. Så jag ringde min syster och frågade vart de var, dom var hos våra föräldrar.. Dvs inte ens i närheten av där jag då bodde.

Efter den dagen började det hända mer och mer konstiga saker. Jag hade alltid den där känslan av att vara iakttagen, att jag inte var ensam, jag började se som skepnader i ögonvrån men när jag kollade dit fanns ingen där.

Mitt täcke (som är väldigt fluffigt) kunde helt plötsligt slimma sig runt min kropp och det kändes väldigt tungt. jag kunde verkligen ''se'' min kropp under täcket.

En natt vaknade jag även av att det kändes som något tryckte ner mig i madrassen och höll fast mig i några sekunder, sen försvann trycket, men jag kunde så klart inte somna om.

Jag flyttade (i november) till min nya lägenhet och allt var som harmoniskt, vet inte riktigt hur jag ska förklara det med ett annat ord..

Men för inte så längesedan började allt igen.. det började med att jag gick och pratade i min telefon med min syster, när vi pratat klart la vi på men efter bara några sekunder ringde hon upp igen, bara att det inte var hennes röst som svarade när jag frågade vad hon ville, det var ''samma gamla'' andetag.

Jag avslutade samtalet så fort jag bara kunde och ringde upp henne, det tog ett litet tag för henne att svara och jag frågade vad hon velat när hon ringt. Hon blev väldigt förvånad för hon hade inte ringt alls, telefonen hade legat i vardagsrummet och hon hade varit i köket. (det var därför det tagit ett tag för henne att svara).

Jag kollade min logg och jo samtalet stod med, men det fanns inte ett spår av det på hennes logg..

Jag började känna mig iakttagen igen och saker började hända igen. Jag lägger alltid min telefon vid sidan/nedanför min säng, så för en vecka sen la jag den på samma ställe som vanligt, då var den hel och fin, när jag vaknade och skulle kolla klockan såg jag en fin lång spricka på skärmen och tänkte att jag måste ha gjort något i sömnen, suckade men tänkte inte mer på det. Men nu till det värsta..

För några dagar sen vaknade jag av att jag hade ont i min arm och minsann där fanns fyra blåmärken, det såg precis ut som fingeravtryck, det blåa försvann ganska snabbt och blev istället som sår som sen började torka och nu är det bara som fyra ''skorvar'' kvar. Efter det har jag även börjat må illa varje natt jag ska lägga mig och sova men sen försvinner det lika plötsligt som det kom.

Nu blev detta ganska långt.. men jag hoppas någon orkar läsa detta och kan ge mig råd om vad jag bör göra..

Annons:
Jina.
2014-05-13 12:49
#1

Ta dit någon som kan hjälpa dig att få bort den oönskade. Det känns som om någon vill verkligen ha din uppmärksamhet, men inte på ett bra sätt. Tycker verkligen att du behöver ta dit någon som kan hjälpa dig.

www.mediumjina.se

[Gudrun-Berit]
2014-05-13 15:52
#2

Jag håller med #1 Hitta någon som kan hjälpa dig, ett medium:)

Zamizen
2014-05-13 15:56
#3

Tycker du borde försöka få kontakt först innan du uppsöker ett medium. För förmodligen vill han inget ont. Men om det inte hjälper så kan du söka upp ett medium

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

EliAl
2014-05-13 16:30
#4

Hur ska jag gå till väga för att få kontakt med honom då?

Jina.
2014-05-13 19:15
#5

Jag tycker inte du ska ta kontakt med anden. Försök och får tag i ett medium. Jag skulle gärna hjälpa dig om vi hade bott nära varann.

www.mediumjina.se

adan 34
2014-05-13 19:17
#6

hur vet ni att det är en han ???

Annons:
Zamizen
2014-05-13 19:19
#7

Varför ska hen inte ta kontakt? Då kanske du kan få prata med han och säga till han att inte störa dig. Och så slipper du betala för ett

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

adan 34
2014-05-13 19:21
#8

Då kanske du kan få prata med han och säga till han att inte störa dig hahahaha

Jina.
2014-05-13 19:23
#9

För det verkar vara en ande som inte har gått över än, en som har massa energier och använder de. Detta är då bäst att få hit någon som kan sin sak. Det måste ju absolut inte vara någon som tar betald, jag gör sånt helt gratis.

www.mediumjina.se

Zamizen
2014-05-13 19:29
#10

Enligt mig så kommer alla direkt till "ljuset"

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

EliAl
2014-05-13 22:55
#11

Jag bor i Falun, vet ni någon bra och ''äkta'' i närheten av mig?

Jag bryr mig inte om jag behöver betala för det! Bara det får ett slut, för just nu går jag bara och väntar på att något annat värre ska hända typ..

Challa86
2014-05-13 23:12
#12

Jag tycker inte heller du ska ta kontakt med hen själv utan låta någon som "vet vad de sysslar med" göra det. 
Iof skulle man ju kunna ta salvia och rena ditt hem för att se om det hjälper. 

"Med hjälp av salvia (ört) kan man rena luften i våra hem och även vår egen aura (energifällt). De negativa energierna fastnar i röken och när vi öppnar dörren/fönstret går de ut och balanseras upp av naturen. "

challameow.wordpress.com 

EliAl
2014-05-13 23:22
#13

Mitt problem verkar ju följa med mig eller vad man ska säga.. Sakerna hände/händer där jag bor nu och där jag bodde innan, senaste gången jag hörde andningen i telefonen var jag ute och gick.. Så min fråga är ju om det räcker med att rensa hemmet?

Jag har verkligen ingen erfarenhet av detta alls och känner mig helt vilsen och har inte den minsta aning om vad jag ska ta mig till..

Annons:
pirri17
2014-05-14 06:20
#14

Rensa hemmet först och vänta och se om det hjälpte annars kontakta ett medium!

Brunett

Jina.
2014-05-14 12:55
#15

Någon kanske får hjälpa dig att stänga dig ordentligt med. Det kan vara så att du har bara otur och hamnade i ett/två hem där det finns portaler. Sedan är du nog så pass öppen att de följer efter dig.

www.mediumjina.se

Mymlis
2014-05-14 13:30
#16

Tips om ett jättebra medium, har träffat henne personligen.

Hon är seriös! Finns i Garpenberg.

http://www.annmariefant.se/

Lycka till!!!

❤️

  • - - What goes around comes around
Upp till toppen
Annons: