Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1091 ggr
[Gudrun-Berit]
5/12/14, 5:17 PM

Vad känner ni?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag vet att ni antagligen är jättetrötta på sådana här trådar men ändå;-) Jag känner av andar ganska lätt o är SUPERKÄNSLIG för detta rummet. Framför allt soffan. Jag kan sitta ensam uppe på nätterna helt lugn i soffan o se på film. Sen kan jag plötsligt känna hur någon sätter sig på andra änden av soffan, detta ger mig ett stort obehag o när den känslan kommer så brukar jag till sist gå därifrån. Jag tycker det är jobbigt att inte kunna vara helt lugn i mitt eget hus:(!! Jag lägger upp bilder på dom ställen som jag känner mest obehag av!! SNÄLLA berätta vad ni känner!!!! Tack på förhand!!:)

Annons:
[Gudrun-Berit]
5/12/14, 5:20 PM
#1

Ursäkta alla hundarna;-)

Huygens
5/12/14, 9:37 PM
#2

Jag känner bara att det är en gammal människa som är där litegrann, ganska stillsam av sej. En person som kanske inte helt kan ta sej från platsen utan tycker om att stanna kvar, kanske av gammal vana?

Får inte direkt intryck av att man måste "leda personen mot ljuset", utan det här är någon som själv successivt kommer att ta sej vidare, men kan ta några år, kanske.

Annisangel
5/12/14, 11:12 PM
#3

Det är härligt med såna här trådar tycker jag och tackar för övningen. Här kommer det jag känner: Jag känner av 2 energier. En äldre herre som inte tagit sig över men som kommer göra det så småningom. Han gillade att se på tv, precis som du och vill inget illa. Obehaget du känner kommer av bearbetningen han går igenom i sin process… Det låter flummigt kanske men en del andar behöver upprepa sin död rent mentalt. Det känns som det var något åt hjärtat, jag får liksom inte luft och ett tryck över bröstet blir det. Det känns inte som han är kopplad till dig utan är på själva platsen. Den andra jag känner, vet inte om du gör det är ett barn. En sökande flicka. kanske i 10 års ålder. Jag tror inte hon behöver hjälp heller utan är bara där för att förvissa sig om att du har det bra. Hon är orolig för dig av någon anledning…

Många Goa Kramar

Annisangel

[Gudrun-Berit]
5/13/14, 7:05 AM
#4

Tack för svaren!! #3 Du vet inte varför hon är orolig för mig? Jag har också känt av ett barn. Men jag har bara känt ett barn på ovanvåningen, inte där!:)

Annisangel
5/13/14, 7:54 AM
#5

Hm, hon känns väldigt mån om dig. Tittar fram både här och där, liksom har du det bra nu? Känns som att du haft en tuff period som du är på väg ut ur. Lekfullheten är viktig att släppa ut känner jag. Det spelar ingen roll att du är vuxen!! Förluster kommer man över, simsalabim poff! Nja, riktigt så enkelt är det ju faktiskt inte…. Men denna tjej är så otroligt glad i sin utstrålning. Hon vill få dig känna livet i dig! Barn har ju inte heller vuxnas mentalitet och är frispråkiga och säger vad de tänker utan omsvep! Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Gudrun-Berit]
5/13/14, 8:12 AM
#7

#5 Ja jag har haft en tuff period med ångest/depression det senaste året. Det kanske är därför ?

Annisangel
5/13/14, 3:26 PM
#8

#7 Kan var så…

Många Goa Kramar

Annisangel

[Gudrun-Berit]
5/13/14, 3:54 PM
#9

Jag har även haft problem med min pappa o träffar honom knappt längre, jag o pappa har bråkat i flera år o det är något som jag har tagit hårt, det är kanske det? Du vet inte hur hon ser ut, vilket år på ett ungefär hon dog? Är hon bunden till mig eller till platsen? Jag är dryg med alla mina frågor;-) Kan även tillägga att jag är endast 12 år, så det är ganska jobbigt för mig ( i med att jag är barn ) att inte träffa min pappa längre! Så hon kanske är orolig för mig pga detta?

Denna kommentar har tagits bort.
Annisangel
5/13/14, 5:14 PM
#11

Åh vännen!! Ja det är inte lätt! Att förstå sig på vuxna det gör inte ens jag! Jag tror att du behöver någon att prata med i verkliga livet, har du det? Nån du känner förtroende för? Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

[Gudrun-Berit]
5/13/14, 5:26 PM
#12

#11 Ja jag har fått mycket hjälp av vissa släktingar, och kurator o nån annan som jobbar med barn:) Det var jag som valde att sluta träffa pappa vid 9 års ålder. Pappa gifte om sig o hans fru var inte snäll o behandlade mig inte bra!! Pappa tog det hårt, o hans fru blev ännu värre. Hon sa att jag var en dålig människa o att jag förstörde familjen, osv. Pappa var jätteledsen o hans fru tryckte extra på att det var jag som gjorde honom ledsen. Dom skuldkänslorna är inte lätta för ett barn i bära kan jag säga. Jag mår fortfarande dåligt över det o saknar pappa väldigt mycket:( Skuldkänslorna är fortfarande kvar!! Nu drog jag min livshistoria, men jag kände att jag behövde vidareutveckla;-) Kram!!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annisangel
5/13/14, 7:17 PM
#16

Ahaaa! Då förstår jag!!! Lekfullheten min vän! Sprudla, skratta!!! Hitta en hobby! Klipp och klistra och få ur dig alla känslor på papper i färg och form! Du har styrkan. Dina 12 år till trots har du en mogenhet. Du vet att det har blivit fel. Du har hjälpen runt dig. Våga uttrycka nu vad du känner, även om det blir på papper undangömt i garderoben!!! Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

[Gudrun-Berit]
5/13/14, 7:20 PM
#17

Tack så mycket för all din hjälp!!

Annisangel
5/13/14, 9:23 PM
#18

#17 Inga problem kära du!!!! DU kan! Tvivla inte på det :) Kramkram

Många Goa Kramar

Annisangel

Mymlis
5/14/14, 2:17 PM
#19

Flödet i rummet är helt fel (känner jag direkt rent instinktivt)

Till att börja med ska du möblera om, så att inte soffan bromsar upp energin som ska flöda in och ut genom fönstret.

Jag lovar att du kommer att slippa allt obehag sen!

  • - - What goes around comes around
[Gudrun-Berit]
5/14/14, 4:05 PM
#20

#19 Jag kan inte möblera om, det står ett 660 liters akvarium, så om jag ska flytta soffan så måste jag flytta karet:/ Soffan stod inte där innan, den flyttades dit för ett år sedan! Men tack för ditt svar!!!:)

Annons:
Nirvana_Ophelia
5/14/14, 4:08 PM
#21

Kanske en ung flicka och en gammal tant? Det jag känner, iaf…

[Gudrun-Berit]
5/14/14, 4:11 PM
#22

#21 Okej kan du berätta något mer om dom?:)

TheAmazingfriday
6/8/14, 3:14 AM
#23

Lite sent men jag känner en gammal farbror som är fäst vid platsen och är lite bekymrad över någonting.. Kan mycket väl vara hans död som han processar som ngn skrev, kände direkt då jag såg bilden "GUBBE/KVINNA".

Den andra är en kvinna som är lekfull och möjligen anhörig med dig på långväga eller närmare avstånd såsom moster, mormor, kusin eller farmors syster. men tror mest på din mors sida. Hon är lekfull och glad och vill även se och få fram den sidan i dig. Hon visar sig inte som gammal för mig men kan ha varit det då hon gick bort utan yngre, lite rolig och skojfrisk. Hon är mån om dig och tittar till dig lite när och då.

Upp till toppen
Annons: