Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1507 ggr
The_pearl
5/12/14, 1:36 PM

Drömmer brutala drömmar

Hej! Jag börjar bli rädd för mig själv just pga de drömmar jag drömmer. Jag drömmer många mardrömmar och de är fruktansvärt brutala ibland. Jag blir ofta jagad eller totalt bortglömd. Finns givetvis fler detaljer som jag inte gärna skriver här. Skriver och förtydligar gärna i ett PM om någon vill hjälpa mig reda ut dom. Vet också att jag är mottaglig för andar när jag sover. Men att de skulle göra detta med mig tror jag inte på.. Har hänt mycket i mitt liv nu, så förstår att det har med saken att göra. Men att det är så brutalt för det… läskigt! :( Kan berätta med att när jag drömmer så drömmer jag ofta väldigt detaljrikt. Ser personer i detalj, känner dofter o känslor, ser deras tankar också. kan efteråt tala om hur en människa ser ut i detalj och kommer ofta ihåg drömmarna. Tacksam för hjälp!

Annons:
YvonneTS
5/12/14, 3:54 PM
#1

Det är hemskt att plågas av sådana hemska drömmar jag vet för jag har själv haft en period med drömmar som var både hemska och förnedrande. Det som hjälpte mig var att intala mig själv och liksom programera hjärnan att vara medveten under drömmarna så innan du somnar så upprepa flera gånger för dig själv "när jag drömmer är jag medveten". Hoppas du blir hjälpt av detta det kan behövas flera dagar innan innan effekt men ge inte upp hälsar Yvonne

AnnikaIII
5/12/14, 5:17 PM
#2

Äter du någon form av medicin just nu? För det finns några som ger mardrömmar. 
Annars så är ju drömmar ofta ett budskap från dig själv till dig själv och om det finns något i ditt liv som du verklige borde ta tag i men inte förstått eller lyssnat tidigare att du måste göra något snabbt och snart, så kan drömsinnet skapa t.ex mardrömmar. Inre rädslor har en enorm möjlighet och kraft att skapa de mest hemska historier. 
Att bli jagad är oftast att något i det verkliga livet "jagar" dig…det behöver inte vara människor utan kan vara vad som helst faktiskt…ansvar, händelser, arbete mm
Att bli bortglömd kan mycket väl vara att du verkligen känner dig bortglömd, eller att du glömt bort något/någon som du borde göra något åt. 
Att andar skulle komma och skrämma oss, nej det tror jag inte på Andevärlden är befolkad av våra nära och kära och varför skulle de vilja skrämmas?
När vi sover är extra beskyddade av de i andevärlden som gått före oss. 
Om man tror att det är "andra andar" som kommer för att skrämmas så gäller den osynliga lagen "lika söker lika" och är du själv en genomhygglig person med ett varmt hjärta så kan inget farligt nå dig. 
Om det var min dröm skulle jag verkligen sätta mig ner och skärskåda mig själv och mitt liv för att försöka hitta vad jag borde göra för att förändra det som inte känns bra. 
Lycka till.

Carpe momento

The_pearl
5/12/14, 6:08 PM
#3

Mycket har hänt sista tiden där jag känner mig sviken, jag känner mig stressad,trött å ledsen. Så förstår biten av att vara jagad bl.a. Men just i detaljer i hur folk jagar mig o syftet till varför de gör det i själva drömmen. Det handlar om att de vill döda mig, verkligen plåga mig på olika sätt. Natten till igår var fruktansvärt obehaglig då jag drömde under tiden jag faktiskt blev plågad. Jag drömde liksom smärta. Helt sjukt var det.. :/ annars kan jag vakna precis när de får tag på mig. Jag har ett fint "nät" runt mig av bra andar,ibland träffar jag de i drömmarna o det är lugnande. Men de har även varit i mardrömmen o liksom jagat mig. Är väl min fantasi där som gör att just dom jagar mig.. När man drömmer på detta viset är man ju mer trött än annat om dagarna.. det är liksom extra tunga dagar..

The_pearl
5/13/14, 5:08 PM
#4

Ingen som kan hjälpa med att tyda drömmarna mer?

Upp till toppen
Annons: