Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 778 ggr
Mia-45
2014-05-11 20:14

Obehagligt rum!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sonen har flyttat hemifrån och jag har nu möblerat om det rummet till ett tv-rum.

Sonen har sagt innan att han känner av något i detta rum och han har sovit väldigt dåligt. Jag har väl inte trott på honom fullt ut då jag inte känt av något direkt i andra delar av lägenheten. (förutom en massa knäppningar i mitt rum på nätterna)

Men när jag höll på att plocka i ordning här inne för ett tag sedan så hördes den en smäll här innifrån, tror jag. Skrev en tråd om det för lite sedan.

Nu börjar jag tro på vad sonen sa då katten reagerar annorlunda här inne. Han sitter ofta och tittar på nåt. Sen tittar han på mej med en förvånad blick.
Jag känner mej onormalt trött och näst intill illamående. Känner att något finns här inne men vet inte vad. Känner mej iaktagen på något sätt. Detta är inte inbillning eftersom jag inte trodde på sonen innan och tänkte inte mer på det förrän jag nu börjat bli så innerligen trött utan anledning just i detta rum. Och kattens reaktioner.

Vad kan detta vara? Kan någon känna av något?

Annons:
Ghosthunter
2014-05-11 21:01
#1

Jag ser en gravt alkoholiserad man i din lägenhet. Jag tror det är därför du är trött och illamående. Verkar som om han helt enkelt söp ihjäl sig och dog i lägenheten….ett tragiskt människoöde.

Han är i medelåldern, lång, smal och mörkhårig. Mer än så kan jag inte få fram. Får ingen kontakt heller….tror det mest är minnen/kvarvarande energier.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-05-11 21:06
#2

Åhhh….😮

Ja jag tänkte med på kvarvarande energier. För jag kan inte se något/någon. Brukar förnimma nån skugga eller nåt annars. Har bara en känsla av iakttagelse.

Ska höra mej för vilka som bott här innan. Kan vara spännande att veta.

Får du kontakt så tala gärna om det.

Tack Ghost. 🌺

Ghosthunter
2014-05-11 21:18
#3

Det gör jag så gärna, Mia!!Blomma

Ja, jag tror inte han är direkt aktiv som ande hos dig….det är mest energier efter honom tror jag. Men det kan ju vara tillräckligt starkt.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-05-11 21:22
#4

Ja både sonen och jag är ju känsliga för energier. Så det är säkert så att jag reagerar på dessa. 👍

Ghosthunter
2014-05-12 07:33
#5

Ja förmodligen. Det går nog att rena bort!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: