Annons:
Etikettövrigt
Läst 707 ggr
Bufflan
2014-05-10 20:50

Behöver rensning och hjälp.

Jag har insett att det sker för mycket i mitt liv just nu. Blandannat en familjemedlem som ligger på sjukhuset som varken jag eller läkarna vet vad som är fel med. Mycket med skolan och en kommande flytt.

Finns det något sätt som kan fungera för att rensa allt omkring en då det just nu känns som om hela världen ligger på mina axlar alternativt någon hjälp man kan be om från andra sidan?

Har försökt be min döda farfar att vaka över pappa (som är den sjuka förresten) eftersom jag vet att han har vakat över mig när han ser att jag behöver det. 

Jag tar som sagt vad emot alla tips, för inte ens avslappnande bad hjälper just nu :S

Annons:
siberlina
2014-05-10 20:58
#1

något  som faktiskt  är bra  är att  simma  ,man  rensar  ut  allt  skit  som man  samlat på sig,detkänns  som allt  skit  åker  ut   i ventilen  i  simmbassängen  när jag  simmar,skit  i  om det  är kallt när  du  går  i.jag har  varit  frusen hela  livet ,men när livet  har kännts  jobbigt  då  har  jag simmat

Bufflan
2014-05-10 20:59
#2

Det värsta är att min ekonomi inte tycks stödja ett besök i en simhall men annars vet jag att det hjälper :(

[Bettanbop]
2014-05-10 21:13
#3

All ljus och styrka till dig och din pappa ❤️

Jag sänder en bön för honom.

Att be farfar om hjälp var en jätte bra ide. Att be kan man göra vare sig man är troende eller ej. När jag ska be så brukar jag ibland börja "Snälla Gud och universums alla makter. Jag ber er om hjälp med …."

Det spelar egentligen ingen roll hur man gör elle vad men säger, bara men menar det och vilja det med hela sitt hjärta ❤️

Det sägas att man ska be till Gud och enbart till Gud, men jag brukar även be till Änglarna och Ärkeänglarna.

Så be för din far på alla sätt du kan komma på 🤗

Bufflan
2014-05-11 13:51
#4

Tack Bettan :)

Upp till toppen
Annons: