Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 913 ggr
MinnaJosefin
2014-05-03 15:56

någon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! I detta huset är jag uppvuxen varannan helg och på loven. Finns det någon som känner in något med detta huset så är jag jätte tacksam om ni vill dela med er av det! Annars tackar jag ändå ☺ mvh

Annons:
Jina.
2014-05-03 20:11
#1

Konstigt men jag ser barn springandes och jagar varandra. Mycket liv i och runtomkring huset. Känns som om man inte får lugn och ro där. Störande men ibland glada energier. Det mycket energi där.

www.mediumjina.se

MinnaJosefin
2014-05-04 15:30
#2

Anledningen till att jag frågar är för att det har varit väldigt mycket aktivitet där under vår uppväxt. Vissa människor som har kommit dit som har reagerat jättestark för det. Jag vet lite av bakgrunden sen innan vi bodde där, så det är därför det skulle vara intressant att höra vad ni får in och även mer saker, då jag inte vet alls mycket och skulle vilja veta mer, då denna platsen betyder så himla mycket för mig.. tack så hemskt mycket för ditt svar! ☺

fossingen
2014-05-04 23:58
#3

#2 Jag blir som nervös i magen när jag ser bilden, väldigt nervös, alltså en otroligt stark känsla. Men jag vet inte om den är bra eller dålig. Det finns någon äldre person på övervåningen.


MinnaJosefin
2014-05-05 07:29
#4

Huset till vänster (själva bo delen) byggde min pappa upp efter att en äldre dam brunnit inne och nästan hela huset brunnit ner, själva grunden och en del av stommen från kök, vardagsrum och en liten bit av trappa till ovanvåningen fanns kvar.. så den nervösa känslan och den äldre personen du känner stämmer ju väldigt bra! Men det är också allt jag vet om historian bakom detta huset, det är därför det är så intressant att få veta mer. Tack för svaret ☺

braaanji
2014-05-05 22:42
#5

Känns som barn som springer runt som tusan dära! andfådd och full rulle! ingen dålig känsla, lie stökigt och stojjig lek bara! det jag kände iaf :)

MinnaJosefin
2014-05-06 09:26
#6

Låter härligt ☺

Annons:
Upp till toppen
Annons: