Annons:
Etikettupplevelser
Läst 906 ggr
[lucii]
2014-05-03 14:24

Valborg & sömnsvårigheter

Sen valborg har jag inte fått lugn och ro. Pratat med fler om detta inom min lilla "krets" och de har sagt samma sak. 

Jag dricker inte men kände mig i två 2 dagar efter extremt "bakis" och allmänt konstig.

Jag satt klarvaken till klockan 6 på morgonen, sov 2 timmar sen kunde jag inte sova mer. 

Någon som vet varför?

Annons:
JoHo
2014-05-03 14:31
#1

Pollen kanske?

[Rödluvan]1
2014-05-03 14:52
#2

Ja, är man pollenallergisk kan man bli riktigt dålig. Har du testat dig?

fatcat
2014-05-03 17:48
#3

Också haft svårt att sova. Är inte pollenallergiker eller nått. Varit ovanligt pigg..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Wellcraft
2014-05-03 23:45
#4

Känner igen mig.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[lucii]
2014-05-04 00:52
#5

Jag känner av dem som inte "finns". Jag har sen unga år alltid känt närvaro av "andra". Men på valborg var det ännu mer än vanligt. Det senaste året har jag upptäckt mer och mer saker som människor normalt inte kan känna, eller se.

För några år sedan skrev läkare ut medicin mot hallucinationer och jag låtsades att allt försvann. Jag vet inte så mycket om detta och jag vet inte varför saker händer ibland.

JonasDuregard
2014-05-04 02:06
#6

#5 "För några år sedan skrev läkare ut medicin mot hallucinationer och jag låtsades att allt försvann."

Oavsett vad det du upplever beror på så är det inte bra att ljuga för sin läkare om sådana här saker.

Annons:
[lucii]
2014-05-04 02:45
#7

Läkare tror inte på övernaturligt och lär vilja ge mig någon form av diagnos om jag skulle berätta allt. För att jag ser/känner saker utöver det vanliga.

Huygens
2014-05-04 10:12
#8

Kan vara förnuftigt att inte berätta allt för vem som helst i omgivningen. Som Travis Waltons bror sa:

"You seem perfectly normal as long as you don't talk about your story."

[Rödluvan]1
2014-05-04 10:53
#9

#5 Har läkarna undersökt dig? Att börja se saker helt plötslig är ett ganska oroväckande Tecken.

JonasDuregard
2014-05-04 13:34
#10

#8 Men din läkare är inte riktigt "vem som helst i omgivningen" heller.

Fjäril
2014-05-04 15:04
#11

I första hand ska man alltid uppsöka läkarvård om man känner- och beter sig annorlunda. Syner, bilder och andra för oss övernaturliga saker kan ha en fysisk såväl som psykisk orsak och ska därmed inte förkastas.

#0

Har det hänt en gång? Det låter inte som något extremt onormalt, kanske blev du påverkad av stämningen, kände/känner dig stressad och så vidare? Jag blir själv "full" och "bakis" efter en kväll tillsammans med vänner, även om jag inget har druckit. Jag dansar, är uppe sent, kommer i säng lika sent och det är inte helt konstigt om man sover dåligt dagen efter en fest, oavsett alkohol eller inte. 

Fortsätter det/händer ofta kanske du ska uppsöka läkare.

#5

Äter du mediciner idag?

Sajtvärd på Övernaturligt

[lucii]
2014-05-05 16:56
#12

Jag har sett saker sen barndom. Jag ser saker som har varit och saker som "andra" vill att jag ska se. Jag kan känna dofter, höra saker, känna näravo mm. 

Sen vad andra vill tro och inte tro är inte riktigt relevant i detta inlägg, tycker jag. Läkare har undersökt mig och jag hittar på en massa.

Jag vill veta mer om valborg och varför jag kände så mycket mer då. Någon som vet?

Finns det någon som kan mer om det här får du gärna skicka privat meddelande till mig.

Jag vill inte gå in på detaljer här öppet.

GråttNyttHår
2014-05-05 21:44
#13

Jag skulle rekommendera att du uppsöker läkare. Hade liknande känsla då jag inte mådde bra psykiskt. Så mitt råd är att prata mwd sjukvården

Den enda som kan ändra dig är du.

Annons:
pirri17
2014-05-11 10:25
#14

Kanske medial?! För att må bra så måste man öva på att stänga av det!Då slipper man höra och se, känna dofter och känna närvaro hela tiden!

Brunett

Upp till toppen
Annons: