Annons:
Etiketterbarnungdomar
Läst 1537 ggr
J0554N
5/2/14, 11:24 PM

Vad är det för förmåga,synsk?

Min mor har varit i kontakt med övernaturliga saker under sitt liv och jag har länge undrat om det är något jag också fått? Som liten var jag  mycket för mig själv, inte det att jag var blyg vilket alla påpekade men utan att jag hellre stod utanför och iakttog andra. Har även alltid haft en väldigt kreativ sida, ritade mer i mina anteckningsböcker i låg-mellanstadiet än vad jag skrev, skapar nya saker som att sy kläder,pyssla eller sminka och filosoferar över saker som andra inte ens lägger en tanke åt. När jag var ca. 4 år och låg i min säng såg jag en man som stod vid rumsdörren och bara tittade på mig, dagen efter när jag frågade min mamma vem mannen var så sa hon att det inte har varit någon här. (hon är ensamstående) Tillbaka till saken, 

Ofta när jag behöver få tag i någon person eller tänker på att skriva/ringa denne, så hör personen oftast av sig någon minut senare

Jag kan känna/läsa av direkt hur en människa jag inte ens känner har för personlighet, om jag kommer att trivas med personen osv.

Samma sak när det gäller filmer eller berättelser, kan se vad som kommer hända och hur den kommer sluta.

Jag kan förutse saker som kommer hända och drömma om det väldigt ofta. De flesta av mina drömmar kan jag styra själv, som om jag vore vaken. Drömde en gång om en husvagn som brann och svävade i luften med en man och en son som stod vid dörren, dagen efter ser jag exakt samma "bild" i tidningen.

Dessutom verkar det som om jag har en inbyggd väckarklocka haha, jag ställer alltid alarm på morgonen men jag vaknar alltid några minuter innan och avaktiverar dem för att sedan vakna själv vid den tiden, eller så vaknar jag några minuter innan och håller i mobilen för att vänta till larmet slår för att stänga av den. Ibland vaknar jag den tiden jag hade tänkt gå upp utan att jag ens ställt alarm.

Jag brukade ta hand om en ridskolehäst som var ett enormt stöd för mig då jag var mobbad i skolan, 2010 avlivades han efter en olycka i hagen och sedan dess drömmer jag väldigt mycket om honom.

Strong people don't put others down, they lift them up. 


Annons:
Stjärnströssel
5/3/14, 12:33 AM
#1

Det måste vara hemskt tråkigt att alltid veta allt i förväg och att inte ens kunna läsa en bok utan att veta slutet innan man är där 😮 Jag som älskar att läsa och titta på film. Är väldigt glad att jag inte har det så och om det är som du beskriver så måste du ha extrema förmågor på flera vis.

J0554N
5/3/14, 11:46 AM
#2

#1 inte sitter jag och skriver en så lång text om det inte vore sant.🙂 

Läser inte böcker men har hänt kanske 2-3 gånger när jag varit på bio eller tittat på en nysläppt film med vänner att jag redan "sett" filmen men då tror dem mig inte trots att jag kan säga alla händelser i förväg. kan dock bara vara en inbilling eller väldigt lik en film jag sett innan, vad vet jag, lite skämmande är det ändå.

Strong people don't put others down, they lift them up. 


pirri17
5/11/14, 7:51 AM
#3

När det är en tävling med bara 2 st top modellerna kvar på TV då vet jag redan vem som vinner i förväg!

Brunett

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: