Annons:
Etikettandlighet
Läst 766 ggr
Nirvana_Ophelia
5/1/14, 2:11 PM

Past life

Vad tror ni om tidigare liv? Såg bild på Draculas första fru och kände igen mig, var som om jag sett henne förr. Har aldrig känt så förr..vad tror ni? Lever man flera liv, eller bara ett? Gjorde en past Life regression via youtube och såg en rödhårig kvinna med grön klänning som var på en bondgård i 1800 talets USA. Fick efteråt extrem ångest.

Annons:
vinden är min mor
5/2/14, 7:42 AM
#1

Jag tror på tidigare liv!

Jag har fått höra från ett medium att jag aldrig badar där jag inte bottnar på grund av att jag drunknat i ett tidigare liv. Det stämmer verkligen! jag vadar alltid ut och simmar inåt.

Sedan har jag också testat regression via youtube och såg då ett liv som kvinna i England/Irland där jag gifte mej med en man som ansågs som ett bra parti av mina föräldrar men som var elak och slog mej.

Skithäftigt!

Jag kände efter regressionen att jag lärde mej av detta liv att jag inte skulle ha lyssnat på andra utan tagit mina egna beslut.

Vilket jag faktiskt tycker jag är bättre på i detta livet.

Jag skulle så himla gärna vilja göra en riktig regression men jag har haft svårt att hitta en regressions therapet i västra Götaland/Närke. Är det någon som har något tips?

☀️Mörker är bara brist på ljus

hellepelle
5/2/14, 11:38 AM
#2

Jag är helt övertygad om att jag levt ett eller till och med flera liv och att de människor som jag träffar idag och som jag älskar har jag en koppling till.

Jag har gjort en el del meditationer kring detta och fått fram att jag har haft min nuvarande storasyster som mamma tidigare och min mamma och jag har varit syskon. 

Min bästa kompis och jag har varit tvillingsystrar i flera liv samt så har jag varit gift flera gånger med samma man. I detta liv så är vi inte ens tillsammans han och jag

valentiino
5/2/14, 6:43 PM
#3

Jag är övertygad om att det finns. När jag var liten i detta livet flyttade jag till en gård och jag kände mig hemma direkt. Jag kände igen allt därifrån. Stigar, gamla hus och omgivningen allmänt! Allt eftersom åren gick fick jag ett ännu starkare band till stället och lärde mig att förstå och acceptera att jag hade bott där i ett tidigare liv. Hittade även dokument och namn på folk som hade bott där runt 1800-talet och kände igen ett utav namnen! Det var en himla mäktig känsla. 

Flyttade därifrån 2012 och min själ är fortfarande uppriven eftersom det känns som att en stor del av mig är kvar där. Nästan som att vara utan sin själsfrände fast med en plats då. Man lär sig att leva med det, men man är aldrig riktigt hel och det som håller en uppe är hoppet om att man någon gång får återvända.

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

SpiritualLight
5/7/14, 4:36 PM
#4

Nirvana Ophelia, får du extrem ångest ska du nog inte förkovra dig mer.. Gör saker som får dig att må bra istället! ☀️

Kärlek, kraft och vitalitet till Dig Blomma

Jina.
5/7/14, 5:25 PM
#5

Jag vet om några liv som jag levde, har själv gått in i en djup Meditation och såg mina förra detta liv. Spännande det där.

www.mediumjina.se

Draug
5/8/14, 2:10 AM
#6

Har på senare tid i livet blivit mer öppen för möjligheten att jag faktiskt kan ha levt flera tidigare liv. Träffade ett medium  för några år sen som berättade att jag faktiskt gjort det. Intressant ämne det där skulle vilja veta mer, känner att jag har kopplingar längre tillbaka i tiden men kan inte förklara varför.

Annons:
Älvan
5/8/14, 3:40 PM
#7

Lasse Vilken regression via youtube gjorde du? Tacksam för tips! Jag tror och inte tror på flera liv. Tiden är inte linjär så det är svårt att tala om dåtid. All tid är sammansmält i nuet. :)

pirri17
5/11/14, 10:41 AM
#8

Jag har alltid varit kvinna i alla mina tidigare liv och fått barn och var gift ibland och är kvinna idag utan barn och gift!

Brunett

Laxne
6/19/14, 9:50 AM
#9

Jag är också helt övertygad om att vi levt många liv under olika förutsättningar och ofta med samma själar runtomkring oss genom i livet då och nu. Känns inte märkligt ens. Utan just bara som sanningen om mig, dom olika liv vi levt  ska "utbilda" oss tills vi kan släppa tråden och inte behöver fler fysiska liv här på jorden.

Upp till toppen
Annons: