Annons:
Etikettövrigt
Läst 1102 ggr
Nicollan
4/25/14, 6:07 PM

Fjädrar och..gräsänder? :)

Hej på er :) Längesen jag kikade in här. Hoppas allt är fint med er alla i detta härliga vårväder!

Jag tänkte höra med er..
Jag promenerade en dag och la märke till en vit ganska stor fjäder som från ingenstans vackert singlade ner framför mig. Fick direkt en känsla att det betydde något. Sökte lite på nätet och hittade detta "Änglarna visar sin närvaro genom att sända små vita fjädrar till dig. Var uppmärksam på vad du känner och tänker i just det ögonblicket"

Det är ju inte speciellt konstigt att man hittar eller ser fjädrar utomhus, men ändå. Känslan sa mig att det hade en betydelse :)

Nu till min fråga, eller fundering - min mamma har på senaste blivit förföljd av gräsänder, haha!
Där vi bor finns det en liten damm där det brukar vara änder, min mamma körde förbi med bilen och då låg det två gräsänder mitt i vägen. Inget konstigt, Men några dagar senare låg det ännu två stycken precis utanför hennes hus. Kanske inte heller så konstigt med tanke på att dammen är ganska så nära.
Men idag var hon på jobbet, en lång bit ifrån där de andra änderna befann sig, på en asfaltparkering, och gissa vad som stod där precis vid hennes bil? ;) just det, två gräsänder!
Nu är min fråga, tror ni att dessa söta änder har någon betydelse? :D

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Dendärtjejen
4/25/14, 6:19 PM
#1

Det är väl ingentligen Inte så konstigt när ni bor nära vatten, och gräsänder som gillar denna årstid ;)), nej men dom lever i hela Sverige förutom fjällområden, haha Inte övernaturligt, Förlåt tror Inte på sånt bara :)

Amandla
4/25/14, 6:24 PM
#2

#1 Läs våra skrivregler!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Dendärtjejen
4/25/14, 6:26 PM
#3

Haha sorry, menade Inget illa, änderna kanske tyder nåt i ditt liv

Nicollan
4/25/14, 6:26 PM
#4

#1 Kan förstå att man bara skrattar bort sånt, för som jag sa det är ju inte så konstigt att man varken stöter på fjädrar eller änder i naturen :P men ändå. Just att det var bara två änder, dels där vi bor och sen på en asfaltsparkering i stan liksom. Som var precis där hon befann sig, gång på gång.

Kanske inte övernaturligt direkt, men tror däremot att saker och ting har betydelse eller budskap i vissa fall :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Dendärtjejen
4/25/14, 6:29 PM
#5

#4 verkligen :)

findusfelix
4/30/14, 6:03 PM
#6

Inom feng shui så är just två änder symbol för partnerskap / äktenskap

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Annons:
Upp till toppen
Annons: