Annons:
Etikettandlighet
Läst 766 ggr
[cillac]
2014-04-16 11:09

Andligt

varför hakar man upp sig på vissa människor…??? varför har man de i tanken o så …???

Annons:
[Linus123]
2014-04-16 15:35
#1

Ingen aning? Jag har frågat mig den frågan jag med. Finns ingen förklaring… :P

[cillac]
2014-04-16 17:05
#2

undrar om någon vet…??

fredrikh
2014-04-16 23:59
#3

Vill du försöka förklara mer utförligt om dina upplevelser med det?

Hallonregn
2014-04-17 00:09
#4

Kan du utveckla vad du menar? 😊

[cillac]
2014-04-17 13:58
#5

Ja alltså jag har haft en kille i huvudet sedan typ slutet av 2009. Tog kontakt med honom på Facebook o vi börja chatta, sedan började vi msn, vidare sms, o nu har vi varandra på whatsapp. Under hela tiden, har han haft nån tjej, varit typ rätt oseriös…både bott ihop med dom o inte bott med dom. Ibörjan fylleringde han mig en hel del..Jag svarade aldrig. Har pratat med honom i telefonen två ggr. Då var han inte nykter, o jag var väldigt nervös, tyst i luren. Jag hatar att prata med killar i telefonen…Får panik…! 

Han har sms mig o kallat mig massa fina saker, gett mig mycket komplimanger. Sedan har det blivit för mycket för mig så jag har sagt ifrån, typ sluta kalla mig älskling. 

Han hörde inte av sig o jag hade druckit flera glas vin…o frågade varför han inte ville "ha mig längre"….o då skrev han " kanske det kanske" alltså typ jätteluddigt svar…och skrev…" Vad skulle min tjej säga om hon visste detta…" typ så….och jag gissar att han har ett on/off förhållande…med henne…Han skrev att han inte kunde motstå mig…

Jag har sagt att han är en fantasi o att jag inte aldrig vill va ihop med en kille som bara tänker på sport. Han är utövare på elitnivå. (bandy) Mycket kretsar kring detta i hans liv, men han skriver mest till mig om sex. Typ. Frågar lite vad jag gör osv. Men sen ramlar vi in på sex alltid…

Även om detta är rörigt o så, så o allt. Så har jag inte kunnat släppa honom….jag sitter o väntar o tittar på telefonen….har han sms? hör han av sig? Jag liksom har honom i huvudet. Har blivit spådd flera ggr under typ 2 års tid. Fått lite olika spådomar, men de flesta har sagt att vi kommer att träffas….(vi har alltså inte setts live…han har bott utomlands hela tiden) o en del fåtal har sagt att inget kommer hända…blir inget tyvärr.

Försöker lyssna inåt. Känner då att jag inte gör nått då när jag vet att han har tjej. Men liksom varför går det inte släppa, han har ju inte heller kunnat det….trots allt….

Jag behöver inga pekpinnar….känner mig inte så stark….

[cillac]
2014-04-17 14:01
#6

Så alltså….det är detta jag menar med att släppa. Jag har inte kunnat släppa honom…även om jag har vetat att han inte är så mogen, att det i sms o så bara mest handlar om sex o hans liv mkt handlar om sport. Varför…varför blir någon så viktig?

Annons:
[cillac]
2014-04-17 14:38
#7

Japp…vad tror ni kommer hända?!

JAg ska göra en insemination i DK också till sommaren. Så jag är ju inte så beroende av en man…

Amandla
2014-04-17 16:33
#8

Vill bara påminna om att det inte är tillåtet att be om avläsning (som jag tolkar #7), såna frågor får ställas i Avläsningstråden istället. Däremot går det bra att diskutera varför TS "hakat upp sig" på just den killen och hur hon ska göra för att släppa taget, även om kanske frågan i sig passar bättre inne på Relationer.ifokus till exempel.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[cillac]
2014-04-17 21:16
#9

Ok! Tack har bett om avläsning i rätt tråd :). Kanske ska söka upp relationssajten. Kram

Amandla
2014-04-17 22:42
#10

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: