Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Mytologi/Naturväsen

Är detta riktiga älvor?

2014-04-14 23:00 #0 av: Hallonregn

En fotograf vid namn John Hyatt sägs ha fotograferat riktiga älvor... men är detta verkliga älvor eller är det bara fiktion?

Se länk här --> javascript:nicTemp();   (om inte länken funkar så kopiera och klistra in texten under i ett nytt fönster): 

http://www.buzzfeed.com/robynwilder/british-man-claims-to-have-photographed-actual-fairies

Tack på förhand!

/ Hallonregn

Anmäl
2014-04-14 23:04 #1 av: _Alicia_

Antagligen är det bara redigerat i photoshop. :)

Anmäl
2014-04-14 23:08 #2 av: Hallonregn

Åh.. Ledsen

Anmäl
2014-04-19 18:43 #4 av: [JapanFan!]

Ser lite ut som nattfjärilar! Galen

Anmäl
2014-04-19 18:49 #5 av: Zamizen

Det kan vara riktiga älvor, vem vet

Anmäl
2014-04-21 13:03 #6 av: Jerrie

Jag har väldigt svårt att tro att det skulle finnas älvor måste jag säga.

Anmäl
2014-04-21 14:15 #7 av: Zamizen

Alla tror vi olika Glad

Anmäl
2014-04-21 14:25 #8 av: Cerese

Kan det inte vars små rosa blommor som dalar ner?

Anmäl
2014-04-21 15:24 #9 av: Magi-cat

En upplevelsekurs om älvor, devor, tomtar och troll:Glad

http://vipstar.ning.com/events/18-20-7-anglar-devor-och-alvor-tomtar-och-troll

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2014-04-21 19:50 #10 av: Ghosthunter

Jag tror på älvor, men de på bilderna skulle lika gärna kunna vara insekter.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2014-04-22 21:49 #11 av: Nirvana_Ophelia

Älvor finns! Såg dem inte, men hörde fniss från osynliga varelser runt omkring mig efter att ha sagt I Believe in faeries! Jag tror. I´m Mulder. Everyone else are redheaded woman.:D Jag tror det är äkta älvor...varför inte? tack för bilden!!

Anmäl
2014-06-09 00:07 #12 av: Annisangel

Jajust, det är så jag ser dem också! Tack för bilden! HjärtaRegnbåge

Anmäl
2014-09-17 10:15 #13 av: bodhisattva

man ska inte tro påvad som helst, sedan kan det finnas älvor som uppenbarar sig fysiskt också som andar och inte med kött och blod., det finns inegn som kan egentligen bevisa ellr motbevisa om det är sant eller inte man måste se hur det ter sig i verkligheten med egna ögon

Anmäl
2014-11-16 00:18 #14 av: Tildali13

vem vet? kanske älvor finns eller kanske inte :) jag är själv lite septisk men jag tror ändå inte att det är helt omöjligt :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.