Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 483 ggr
rosablomma
2014-04-03 22:39

Ta kontakt med svärfar.

Hej. Svärfar dog igår (onsdag), och finns kvar på jorden. Han har visat sig för min sambo och hans halvbror samt sin syster som är medial. Han syntes som mänsklig. Jag jobbar vakna nätter, och natten mellan ons och tors, satt jag och läste en bok på jobb. När jag plötsligt ser en skugga av grått hår i fönstret framför mig. Det är en reflektion, så egentligen var det bakom mig. Jag får sedan en varm, och rysande känsla av obehag som snabbt gick över till en känsla av att inte vara ensam. Som jag ofta hade när svärfar var i livet och bodde hemma hos oss. Jag känner att jag vill försöka utveckla min förmåga att få kontakt med andevärlden. Mycket eftersom jag fick ett meddelande i form av en dröm i halvsovande tillstånd av svärfar. Och vill veta vad han menar med meddelandet, som gjort mig mycket nojig. Funderar på att försöka mig på automatisk skrift i kväll/ natt. Men vill gärna vet mer om allt med kontakt, öppna och stänga sig osv. Mycket tacksam för svar från er. Visste inte vilken grupp jag skulle välja. Så ändra gärna om det blev fel.

Annons:
jesper81
2014-04-04 09:12
#1

det du beskriver låter helt fullt troligt, efter att jag också var med om en märklig händelse som påminner om det du beskriver. Men exakt hur man ska etablera en kontakt är svårt, men chansen är ju säkerligen större medans det inte gått så långt tid. Det är som sagt Anden eller medvetandet som tar kontakt med dig, innan det vandrar uppåt mot ljuset. Prata med en Präst vissa kan förklara det märkliga för dig bättre.

Måne

Upp till toppen
Annons: