Annons:
Etiketterbarnungdomar
Läst 447 ggr
ElinaS
3/29/14, 10:52 AM

Är jag synsk?

(Skriver här också för att få mer åsikter och svar) Jag är en trettonårig tjej. Under hela mitt liv har jag varit rädd för spöken, kunnat känna vissa saker mm. Tex om jag har tre lådor framför mig (ogenomskinliga) kan jag bara känna vilken låda som innehåller någonting. Vi säger att den vänstra lådan innehåller en sten, då känner jag att det är den vänstra lådan som stenen ligger i. Flera gånger känner jag något dåligt kommer hända. Tex om det kommer folk jag inte vill möta på en väg, kan jag ta en annan väg redan innan jag sett dem. Jag har aldrig någonsin tänkt att jag skulle vara synsk.. Men inatt hände något riktigt läskigt. Jag drömde att jag och en föredetta kompis (kalla henne N) som jag inte träffat på ca 1 år fick min pappas kort och gick på en klädaffär och shoppade hur mycket som helst, hon lurade mig att köpa för mycket mer än vad vi egentligen fick. N blev jättesur när jag sa att vi faktiskt inte fick köpa mer. Sen vart pappa arg när vi hade handlat kläder för över 4000:- Imorse när jag loggade in på Facebook hade jag kl 06:56 fått meddelande av N att hon saknar mig, undrar om det var hennes fel att jag bytt skola mm. Är jag synsk? Kan någon bedöma det härinne?

Annons:
pirri17
3/31/14, 6:13 AM
#1

Då är man lite synsk! När det kommer folk som jag inte vill möta så går jag på andra sidan gatan /tar en annan väg.

Brunett

Upp till toppen
Annons: