Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1143 ggr
Nevina
3/26/14, 2:15 AM

Hjälp nu! Väcks av närvaro!

Hunden har nu väckt mig flera gånger genom att morra på en närvaro i mitt sovrum. Jag har i en halvtimme suttit med lampan tänd och tänkt och även sagt högt "Jag ber om hjälp av ärkeängeln Mikael och av mina guider att ta bort det som är här och att omge oss av ljus och skydd", men det försvinner inte. Det har blivit bättre, men inte helt bra. Jag vågar inte somna om innan jag vet att det är borta. Finns det någon snäll själ som kan hjälpa?

Annons:
vallhund
3/26/14, 3:31 AM
#1

Säg åt hunden att gå o lägga sig/godnatt/håll käften o dra täcket över huvudet o somna om.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Nevina
3/26/14, 4:56 AM
#2

#1 Nu var det ju inte hunden som var problemet, utan närvaron som jag inte vågade somna på grund av. Dessutom vore det inte snällt mot hunden som satt och skakade. Det tog 2 timmar av ihärdigt upprepande av ramsan där jag bad Mikael och guiderna om hjälp innan närvaron försvann. Men om någon vet vad/vem som var här och varför så vore det väldigt intressant.

AngelicFriend
3/26/14, 4:49 PM
#3

Hej Nevina jag är en liten änglaexpert här, Jo det funkade inte med Mikael sa du men då har du fel! 👍 Mikael tar inte bort andar och försvinner, utan du kan sova gott! Om du ber såhär: Ärkeängeln Mikael omge mig med din skyddande andliga flamman. Då tar han bort lite av ondska där och inte bara det utan han står där brevid dig och skyddar dig. Du kan använda den bönen om du:

  • Är rädd & Någon ond ande är i ditt hus
  • Är med folk du känner dig otrygg med
  • Någon retar dig för att göra dig svag
  • Jobb intervju
  • Prov i skolan
  • Healing skydd ( bara det positiva kommer fram )

Lycka till. Skicka ett PM om du vill prata mer om detta. Är bra på övernaturligt också.

Heej

Nevina
3/26/14, 8:38 PM
#4

#3 Tack för ditt svar! Jag hör av mig till dig i PM när jag känner att jag har tid och lugn och ro att skriva om änglar. Jag lär nog komma med många konstiga frågor :P Det fungerade, men det tog ett tag. Hunden blev relativt lugn efter ca 10-15 minuter och blev helt lugn efter ca 40-50 minuter. Den som var där rörde sig lite fram och tillbaka i rummet, men kom aldrig över till den sidan av sängen som jag låg på, utan där stod någon som hjälpte mig. Men det tog 2 timmar innan närvaron försvann helt, hela tiden rabblade jag ramsan där jag bad om hjälp. Efter de 2 timmarna blev det helt lugnt och fridfullt i rummet på ett sätt jag aldrig känt tidigare.

AngelicFriend
3/26/14, 8:40 PM
#5

Det är ju jätte bra! 😃

Heej

Upp till toppen
Annons: