Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

naturbild med lite konstigheter i ;-)

2014-03-23 09:15 #0 av: [Kreatia]

Sätter in en bild som en vän till mig tog då hon var ute en vacker dag i naturen. Man ser en grön orb men till vänster dyker det upp en konstig figur. Enligt Susanne som min vän heter så fanns det inget buskris alls där figuren är. Mysko...naturväsen????

Anmäl
2014-03-23 09:59 #1 av: Magi-cat

Underbart vacker bild!

Sådana pluppar dyker ofta upp på bilder. De hör vad jag förstår till det fototekniska.

Men bilden blir lika fin för det! Glad

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2014-03-23 10:37 #2 av: [Kreatia]

Ser du figuren till vänster? Tycker det ser ut som en hund av något slag. Jo det är en vacker naturbild vare sig det är något oknytt eller ej SkämtarÖnskar alla en fin söndag. Här i Piteå är det fint väder men tyvärr ingen sol idag.

Anmäl
2014-03-23 11:41 #3 av: Amandla

När jag tittar nära på bilden så ser jag ju att det är en grästuva som är upplyst av solstrålarna, men på håll ser jag vad jag tycker ser ut som en liten tomte... 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-03-23 13:17 #4 av: [Kreatia]

Det fanns ingen grästuva eller liknande där figuren står.

Anmäl
2014-03-23 13:21 #5 av: Amandla

Det ser ut som toppen på flera grässtrån, man ser undre delarna på dem också om man tittar nära.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.