Annons:
Etikettövrigt
Läst 1120 ggr
delfinen1
2014-03-20 03:49

Såg 6 st vitklädda varelser! Vad är det?

 Jag hade en ansiktsbehandling som jag gjorde på en kund .

Jag brukar alltid tänka en fin tanke om mina kunder, hursomhelst tänkte jag angående denna kund att jag önskade henne kärlek och lycka och att hennes liv skulle bli bättre. jag kunde inte känna att JAG arbetade med energierna. Jag känner aldrig av att jag "känner energierna" samtidigt, det jag gör är att jag önskar kunden allt gott. Däremot brukar jag tänka mig att det kommer ut som en slags healande energi från mina händer som ska öka kundens välbefinnande samtidigt som jag rör kundens hud samtidigt som jag ger behandlingen och önskar kunden all lycka!

Hursomhelst…. när jag hade behandlingen så dök det upp 6st kvinnliga varelser med väldigt ljus hud där vissa hade lite ljusbrunt hår och andra ljusare hår.

Kunden ligger och blundar och slappnar av. Tror inte att kunden märker någonting. Jag känner att hela rummet fylls med som ett blått ljus. Kvinnorna gör ingenting, säger ingenting, de bara står och tittar på kvinnan jag behandlar samtidigt som det här blåa ljuset fyller hela rummet och jag känner av en slags kärleksenergi , vet inte ett bättre ord att förklara det med. Får en känsla av ovillkorlig kärlek i luften hursomhelst. Som att vi alla 3 är älskade i rummet. 

Det skumma är att hon som fick behandlingen blundade hela tiden. Däremot var hennes dotter och tittade på under tiden men hon såg inte dessa varelser vad jag vet. Hon nämnde dem inte hursomhelst och jag har inte berättat till någon då folk kommer tro att jag blivit galen då. När hon som får behandlingen vaknar upp sa hon att det verkligen var jätteskönt och helt underbart.

Vad kan det ha varit för varelser ? vad var det blåa ljuset för något? varför såg inte hennes dotter varelserna. Jag såg dem tydligt under flera minuter. Detta gör att jag tvivlar på det jag såg, tänk om jag blivit knäpp! Aldrig varit med om liknande tidigare.

Varelserna hade alla vita kläder på sig och var vackra.

Måste även tillägga att jag inte tror på varken kristen gud, hinduisk, islamisk eller nån annan sådan typ av gud och inte änglar heller… eller innnan detta trodde jag inte hursomhelst.

Jag ber jättemycket om ursäkt att jag även postat detta på ett annat forum, det är då jag inte riktigt vet var tråden mest hör hemma eftersom jag inte vet vad de där 6 varelserna var för någonting eller var jag stört chans får svar. behöver verkligen få veta.

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
ALPHIRA
2014-03-20 07:33
#1

Vilken härlig upplevelse, delfinen! Känn dig priviligerad.

Och vilket härligt bemötande du har med tanke på dina kunder!

Dessa varelser var änglar, ingen tvekan om det.

På en sajt Änglar iFokus var alldeles nyligen ett inlägg om ett blått ljus, kolla där.

maria.johansson@applicon.se
#2

Vilken härlig upplevelse, dig skulle jag vilja gå på ansiktsbehandling hos 😉

delfinen1
2014-03-20 11:18
#3

skulle du kunna länka dit?  var var det blå ljuset som fyllde upp hela rummet för något?

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

delfinen1
2014-03-20 11:18
#4

Maria du är varmt välkommen!

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

hubbewille
2014-03-20 14:27
#5

Så fint, jag vill också gå på behandling hos dig :)

Zamizen
2014-03-20 14:38
#6

Det var änglar som hjälpte dig!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
maria.johansson@applicon.se
#7

Finns du i Stockholm så får du gärna PM:a mig adressen 🌺

ALPHIRA
2014-03-20 16:34
#8

Healingenergin sägas vara blå. Jag har själv en healingängel men hon är inte min skyddsängel. Dina änglavarelser kunde också vara healingänglar. På Spiritualism iFokus finns en diskussion om blått ljus (bättre än den i Änglar). -Kan inte länka. Tråden är skriven av Rosalee och är kommenterat senast idag. Lätt att hitta.

[Juel70]
2014-03-20 17:30
#9

Det kan ju hända att kvinnan var överlåten till Jesus, född pånytt.. ett Guds barn. Då har man både beskydd och änglar som ackompanjemang 🙂

[Mina72]
2014-03-26 21:56
#10

å, vilken fin upplevelse:-)

blommain
2014-03-26 22:37
#11

Hej!Jag har ochså upplevt att se en ängel.Hon bar ett blått högt ljus mellan sina händer.Ljuset var tänt,oftast är det fromma människor som får uppleva att se änglar.Du har något som skyddar dig.Blir glad att läsa om andra mäniskor som ochså fått uppleva detta..

fladdy
2014-03-26 22:38
#12

Riktigt häftig upplevelse!! 😇

aaaaaaaaaaaangelina

NiklasTyreso
2014-03-27 08:05
#13

Jag tror det var diser du såg.

Annons:
delfinen1
2014-03-31 00:55
#14

Vad är diser för något?

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Upp till toppen
Annons: