Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 995 ggr
twoodblue
2014-03-19 22:49

Drömmar

Hej.

Jag drömmer mycket på natten, och kommer oftast ihåg de flesta drömmar jag har. Detaljrikt kan jag beskriva dem och komma ihåg dem i flera år.

Under 2013 drömde jag en hel del och nu 2014 när jag var utomlands i 3 veckor så var det kusligt, hur många drömmar som var exakta kopior av platserna jag besökte.

Ett exempel: Jag och 2 vänner gick förbi en vinbutik, och jag sa, detta har jag drömt om, fast det var en leksaksbutik med tåg. Först blev jag så paff, för att det var så likt, men när vi sen gick förbi butiken som låg jämte, och som faktiskt var en leksaksbutik med tåg, då tappade jag hakan.

Så här höll det på många gånger, med 100% exakthet som i drömmen. (jag kunde beskriva saker i detalj innan vi själva kunde se det). Ibland var det dock inte lika mycket detaljer, men ändå med stora likheter.

Även en viktig person för mig, uppträdde i vissa av dessa drömmar.

Är det någon som vet vad detta handlar om?

Beautiful Dreams…

Annons:
fatcat
2014-03-19 23:00
#1

Alternativ 1. Du kanske redan varit där i ett annat liv?

Alternativ 2. Ibland händer det också när vi sover att hjärnan förutspår delar av framtiden, saker som vi ännu ska göra. Kanske har du varit inne på internet och kollat reseguider o bilder på stället? 

Alternativ 3. Du hade redan varit där men i framtiden, ödet tenderar ibland att vara förutbestämt och oundvikligt. Ungefär som en inspelning.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

ALPHIRA
2014-03-19 23:09
#2

Vilket träffande svar av dig, Magi! 🤓

fatcat
2014-03-19 23:15
#3

Magi-cat?🤦‍♂️😴

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Denna kommentar har tagits bort.
twoodblue
2014-03-23 22:55
#5

#1

1. Kanske, om tidigare liv existerar.

2. Nä, jag kan omöjligt ha sett, läst eller hört något om staden, då jag inte kollade upp någon direkt information om den. Det var ett förutbestämt resemål med jobb/praktik och drömmarna kom långt innan jag ens visste att jag skulle resa dit.

3. Ja, det kan ju vara ett alternativ, om livet då ibland är förutbestämt, då klart man kan ha dröm om det.

Var bara så kusligt, spännande och fascinerade, för drömmarna var många ggr till 100% verkliga, då miljön stämde överens så bra.

Beautiful Dreams…

ALPHIRA
2014-03-24 08:52
#6

Sorry, fatcat…😞

Annons:
fatcat
2014-03-24 09:44
#7

Förstår inte varför alla misstar mig med magi-cat. Hon är inte ens en pojke 🤦‍♂️

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Magi-cat
2014-03-24 10:04
#8

#7 Passa dig, fatcat! 😃😉Du vill inte bli förväxlad med mig. 😓

Men det var en bra tolkning du gjorde! 🎁


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

fatcat
2014-03-24 10:14
#9

Erfarenhet Magi-cat. Har ju lärt mig av den bäste, på OF! 😉

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Magi-cat
2014-03-24 10:19
#10

#9 Det var snällt sagt.☺️🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

shittyweed
2014-03-24 21:38
#11

Har också haft liknande drömmar precis som du beskriver om platser, även visa personer jag träffar. Lite små kusligt men ändå rätt fräckt!

Fjäril
2014-03-24 22:38
#12

#7

Liknande namn, liknande bilder - då kan det bli så om man fokuserar mer på vad som skrivs än vem som skriver det 🙂

Sen är Magi-cat en kloker en så det är inte konstigt om man tror att allt klokt är skrivit av henne 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

twoodblue
2014-04-04 01:09
#13

#11 ja, visst är det! Spännande att det kan bli så. Vad har du drömt om som du senare har upplevt?

Beautiful Dreams…

Annons:
Upp till toppen
Annons: