Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tips & Råd

Vägledare/Guider

2014-03-19 18:32 #0 av: [Alexandra8]

Jag har hört mycket om ens  inre vägledare och skyddsänglar,

Och jag undrar hur man kan få kontakt med dem.

Är det bara så att man känner att nu är man redo eller får man ta 'första steget'?

Skulle vara tacksam för svar !

Ha det superbra Skrattar

Anmäl
2014-03-19 20:17 #2 av: Fjäril

Hej,

I den här tråden finner du lite tips. Själv började jag med att läsa böcker Glad

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f30472288f47223c201b1e9-hjalp-traden?discussions-1

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2014-03-20 07:53 #3 av: [Alexandra8]

#2 Tack :D

Anmäl
2014-03-20 11:52 #4 av: maria.johansson@applicon.se

Kan du rekommendera några böcker som du personligen tycker ha fungerat bra?

Anmäl
2014-03-20 12:10 #5 av: [Svartkajan]

Den här boken tycker jag var fantastisk men tyvärr är den slut på svenska vad det verkar. http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=37111

Anmäl
2014-03-20 15:11 #6 av: [Alexandra8]

OKi! Tack för tipset #5 =D

Anmäl
2014-03-21 13:23 #8 av: [Svartkajan]

Den finns dock på engelska måste jag inflika, eller om man har tur, på tradera

Anmäl
2014-03-21 23:22 #9 av: Soul1973

Varje guide har en speciellt plats att röra dig på.

Du kan identifiera dem genom att Be dem röra dig på en speciall plats. Låt säga guide nr.1 vid höger axel, guide nr.2 vid vänster hand osv

Var inte rädd. De är till för dig (Förvänta dig dock inte att de besvarar dina frågor inför alla andra). Inte i början i alla fall).

och TACKA, tacka de alltid för deras stöd och vägledning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.