Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 670 ggr
molam
2014-03-19 01:41

Snälla låt nån vara vaken!

Jag vet inte vad jag ska göra, jag blir för rädd för att lägga mig och sova även fast jag borde, men vågar inte

Satt framför datan och kollade på en film nu, när filmen tog slut blev det kall drag längs min rygg och hunden flög upp från platsen han sov på, så kollar jag åt det hållet och fick se ett TYDLIGT Clown ansikte (livrädd för clowner har alltid varit) så jag skrek till och höll för öronen samt blundade, och på insidan ögonlocken såg jag clownen igen, eller ansiktet snarare

Är det nån som försöker säga mig nått genom en av min största rädslor eller vad pågår?

Kan tillägga att hunden har lagt dig på samma plats igen, och har somnat, men på insidan av mina ögonlock är fortfarande Clownen fastbränd så for jag blundar ser jag den.

OH JUSTE om det är till nån hjälp så funderar jag i massor också, men jag vet inte vad jag tänker på för att alla bilder och ord som dansar i mitt huvud är bara ett blurr

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Cahira
2014-03-19 01:49
#1

Tänd en lampa och läs en bok så du kommer på bättre tankar. Kram på dig.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cristine
2014-03-19 01:50
#2

Det låter lite otäckt måste jag medge är hunden lugn har den iaf försvunnit:Tänd ett ljus eller fler

Kalla på din guide, dina hjälpare och alla änglar du har omkring dej

, be dem ta bort honom med sitt ljus och säg högt att du förbjuder honom komma tillbaka.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

molam
2014-03-19 01:54
#3

Båda hundarna sov för ett tag sen unghunden flög upp nu igen och han verkar väldigt flåsig helt plötsligt, men jag vågar inte blinka har kollat åt hundarna ser ingen clown vid dom, men har en en konstig känsla att nåt finns i närheten, har taklampan tänd nu för att inte kunna somna.

Kan tillägga alla dörrar är låsta fönster är stängda och det ligger ytterligare en hund utanför min sovrumsdörr som verkar helt lugn

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Cristine
2014-03-19 01:59
#4

De kanske känner av din oro/panik,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

molam
2014-03-19 02:03
#5

Kanske dom gör hundar är bra… eller inte bra, men dom funkar på det sättet, han som flåsade ovanligt mycket har nu lagt sig men flåsar fortfarande litegrann (dom har vatten stående nere så han är inte törstig) tiken ligger bakom mig och småmorrar

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

VildaVittra
2014-03-19 02:12
#6

Han är inte nödig då?

Annars skulle jag ta en lång varm dusch om jag var du så jag kunde slappna av.

Har du haft det jobbigt på sistone?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
molam
2014-03-19 02:17
#7

HAn var ute precis innan jag kollade på filmen så tror inte det, dessutom vill han inte går ut på natten Helst då han är mörkrädd (hunden)

Jag Duschade tyvärr för ca 4 timmar sen

Joo har haft det lite jobbigt på sistone har inte riktigt kunnat funderat allt har känts ganska jobbigt

MEn hur skulle det kunna förklara den här konstiga jag har att jag inte är ensam (förutom hundarna)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

VildaVittra
2014-03-19 02:30
#8

Din hjärna kan manifestera din undertryckta ångest/sorg/ilska som något den vet  att du är rädd för för att "lätta på trycket", i detta fallet clowner. Jag tror verkligen inte att det verkligen fanns en clown hemma hos dig, jag tror att den kom inifrån dig själv. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

molam
2014-03-19 02:37
#9

Ja nej det tror inte jag heller efter som vi flyttade in har när stället var helt nybyggt, men varför just en clown, vad kommer jag se här näst en hare och en spindel? (fobier det med)

Ska testa bädda ner min hund med mig i sängen och sova, så får vi se hur det blir, men det känns inte kul

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

VildaVittra
2014-03-19 02:43
#10

#9 Risken finns ju för det om du inte tar itu med det som är jobbigt för dig. Har du någon samtalskontakt?

Var tacksam över att du inte bor i Tyskland, där är påskharen en mycket större grej än här i Sverige. 😉

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cristine
2014-03-19 03:24
#11

#8 Jag tror att vilda Vittra kan ha rätt molam  följ hennes råd!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fjäril
2014-03-19 09:05
#12

Om kvällar/nätter kan rädsla smyga sig på eftersom saker ser annorlunda ut än i dagsljus, dessutom blir det värre när/om vi stressar upp oss. Djur påverkas av vår sinnesstämning och blir oroliga om vi är det. Och när vi är rädda, hjärtat slår snabbare, andningen blir likaså, kan vi "se" saker som vi upplever obehag utav. Om man känner rädsla vid mörker/när man ska lägga sig kan man ha för vana att titta på uppmuntrande filmer, läsa någon bok eller tänka på något som får oss att känna glädje (något minne kanske). Vill man kan man också säga (för sig själv) att "jag är inte rädd och kommer sova gott inatt" - samt "det finns inget att vara rädd för".

Sajtvärd på Övernaturligt

molam
2014-03-19 10:05
#13

#10 Mjo testade sova inatt, det gick ju hipp som happ
Samtals kontakt vad menar du med det?
HÄr hemma kommer inte påskharen påskkycklingen kommer!😃

#12 Men är inte mörkrädd i vanliga fall, snarare tvärtom, jag älskar mörkret

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
VildaVittra
2014-03-19 13:49
#14

#13 T.ex en kurator eller så. För har du det så jobbigt att du får synhallucinationer, så behöver du nog få lätta på trycket.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

molam
2014-03-19 14:27
#15

Nää pratar inte med sånna

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: