Annons:
Etiketthealing
Läst 1927 ggr
Lonewolf
2014-03-14 22:24

Djurkommunikation sökes i närheten av Falun

Har en hundvalp som är hur snäll och go som helst hemma eller hos mina föräldrar men hos sin dagmatte så är han en ren terrorist tydligen tuggar sönder mobilladdare och sitter och ylar efter mig när jag lämnar honom där. Som jag har förstått det så tror att jag ska lämna honom för gott där eller har det hänt något där som gör att han inte alls trivs där längre?

Ja jag vet att det inte är det bästa att lämna en valp borta när han är så ung men tyvärr så blev jag lämnad efter att jag köpte honom så det är det enda alternativet tyvärr.

Mvh Per och Sacco

Annons:
Skogshumblan
2014-03-14 22:34
#1

Hej! Tycker du gör rätt som ser till att Sacco inte är ensam. Kan tyvärr inte tipsa dig om någon i Falun. Om du vill kan jag prova på distans. Om Sacco är med på det kan det gå lika bra som IRL. Hur som, hoppas det löser sig för er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Hybriden
2014-03-14 23:53
#2

Sacco saknar dig. Och han har förlite att göra där det är därför han biter sönder saker. Han känner att han inte kan lita på sin dagmatte!

allhealing
2014-03-15 00:32
#3

Hej,

jag finns i Falun och kan hjälpa till.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Cahira
2014-03-15 00:42
#4

Ta med saker som luktar dig (trygghet) och några ben hunden kan ta ut tuggbehovet på. Mamma är tryggast helt enkelt.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Lonewolf
2014-03-15 07:22
#5

Hej och tack för svar. Jo jag vet att han ska ha saker som luktar jag och tuggleksaker med sig vilket han har. Men saken är den att han verkade trivas första abetsperioden men rätt vad det är så vill han inte vara där?????? Även fast han verkar gilla sin dagmatte för han springer fram till henne på en gång och ser så där glad ut som bara en hundvalp kan göra. Mvh Per/Sacco

Hybriden
2014-03-15 09:46
#6

Hur gammal är din valp?

Annons:
Upp till toppen
Annons: