Annons:
Etikettsorg
Läst 990 ggr
Nirvana_Ophelia
3/8/14, 4:39 PM

Blue angel

Hon sa att det enda sätter för mig att få barn är genom adoption. Det gör ont, eftersom mitt självförtroende är på noll och min självbild raderad. Hon har bundit sina äggledare och adopterat. Hon vill tydligen att jag ska göra samma sak. Alla skrattar åt mig och Ylva sa att jag ska glömma kärleken. Victor tog Ylva, britten tog Ylva, i tonåren ville INGEN  ha mig och alla mina ex har varit svin som dumpat mig och fått mig att må dåligt. Yvonne med vänner hár mobbat mig i tio år och innan det, mellanstadiet, lågstadiet, högstadiet, gymnasiet.

och efter det. Ett helvete, som inget annat. undrar ibland om de har rätt. Ifall jag bör adoptera, för det är enda sättet för mig att få barn.:/ Jag får nog aldrig veta hur det känns att ligga med sitt nyfödda barn på armen, med en man vid sin sida.:/ älskad, vilket var vad jag ville bli, hela tiden. jag vet att man måste älska sig själv, först innan man älskar någon annan. och Det är svårt att älska sig själv. Ingen bild finns på mig, ingen nytagen iaf. jag ville bara bli älskad.:/

Annons:
[Lindyhop]1
3/8/14, 4:46 PM
#1

Vem sa att du inte kunde få barn? Vill hjälpa dig om jag kan men fattar inte riktigt inlägget…

Nirvana_Ophelia
3/8/14, 4:50 PM
#2

Jag tror själv att de tycker jag är dum, korkad, bimbo och blir less på mig och jävlas därefter. De är djupa och speciella och har inte tid för bimbos som mig…jag vet att självmobbning inte hjälper och att man själv vet vad som krävs för att gå vidare. och läka. Jag gör inget fel, är bara mig själv, men det är tydligen inte nog. Passar som inte in någonstans, går inte att placera i ett fack. Är unik och egen.  Men det är svårt, men man bör inte bry sig. är så less på att inte ha några vänner, och att alltid hamna bland fel folk. undrar om jag drar dem till mig själv pga mitt låga självförtroende? Men varför är de såna? Hur många dåligt självförtroende smoothies kan man egentligen ta? Och ska man inte allitd själv ha urvalsprocess när man väljer vänner? Måste gå, Med vänlig hälsning Sofia.

Denna kommentar har tagits bort.
Challa86
3/10/14, 9:49 PM
#4

Jag förstår inte heller inlägget eller vad du vill ha hjälp med. 
Frågar du indirekt om någon vill ligga med dig eller va? o.O 

Människor suger. 
Seriöst. 
Människor suger rejält mycket, men ändå kan vi inte leva utan dem. 
Vi behöver människor runt omkring oss för att kunna fungera. Vi behöver interaktion, att prata, att våga lita på de runt oss. 
De flesta människorna mår dåligt någon gång i sitt liv. Vissa av oss -oftare och sämre än andra. 
Det finns två typer av de som ofta mår dåligt. 
-De som ger upp 
-De som strävar efter förändring
Vem av dem är du? 
Om du redan gett upp finns det ingenting vi andra kan göra. Det är bara DU som kan förändra ditt tankesätt och fortsätta kämpa. 

Jag föreslår att du ser på detta.

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: