Annons:
Etiketthealing
Läst 3292 ggr
live4life
2014-03-04 15:42

Jobba som healer

Hejhej :) jag är ny användare här, hoppas jag kan få lite tips!

Jag vill jobba som healer och har en massa ideer och är duktig på vad jag gör men lyckas inte riktigt få en kundkrets. Jag vill inte tjäna en massa pengar utan mest få en liten symbolisk summa så att även folk med ekonomiska problem kan få hjälp.

Alla mina vänner vet vad jag gör och de får healing gratis såklart, det är både bra utbildning för mig men också för att något annat känns helt fel för mig.

Jag har en liten facebook sida och en hemsida, men jag uppdaterar inte så frekvent för jag börjar tappa motivationen lite… Jag vet att man måste vara tålmodig men det är ju så tråkigt haha

har ni några tips? Kram

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
NiklasTyreso
2014-03-08 00:30
#2

Healing är inte lika poppulärt som spiritistiska medium eftersom tv inte sänder lika många healing-program som de sänder medium-program. Folks intressen påverkas av propagandan helt enkelt. Gör din grej ändå, oavsett om du är poppulär eller ej.

Challa86
2014-06-19 21:23
#3

Jag startade en tarot-sida på facebook och har erbjudit gratisläggningar via "Svenska Tarot o Medium gruppen" just för att få en "kundkrets". Jag känner som dig att i stället för att sätta upp en himla massa priser blir jag mer tacksam för en symbolisk summa eller annan gåva. Det vi gör eller vårat mål är ju att hjälpa de som behöver healing, vägledning eller att någon bekräftar dem. 
Mitt tips till dig är att joina gruppen och promota dig lite. Jag garanterar att någon kommer nappa. Glad

challameow.wordpress.com 

Cahira
2014-06-19 23:01
#4

Ibland ar rykte din basta van. Be dina vanner prata med vanner och bekanta och ha nagot specialerbjudande och sedan kan du hoppas att de rekommenderar dig och sa vidare. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

B.in.growth
2014-09-09 11:23
#5

Gör en tävling på Facebook där man kan vinna en gratis healing om man gillar sidan och delar inlägget å så ber du alla vänner först så får du fart och säkert många nya följare.. Lycka till…

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Jane-Lyzell
2014-09-10 13:17
#7

Resultat ger bra reklam från mun till mun - är dina healingresultat goda bör du inte ha problem med sinande kundkrets- det är alltid resultatet av healingen som räknas- inte hur mycket man vill synas!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JoHo
2014-09-11 10:06
#8

#0

Varför jobbar du inte helt gratis?

Men du kan garanterat heala lika effektivt som alla andra healers så just det är inga problem. Men varför ta betalt för det?

Upp till toppen
Annons: