Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1431 ggr
[gossi15]
2014-03-01 21:46

jag var liten men minns fortfarande..

Jag var väldigt liten …men ja minns fortfarande.

Vi bodde i ett hus som spökade..de vet jag o alla mina syskon som bodde med i de huset. De var äldre än mig. Men de minns fortfarande o jag också. Jag var 5-6 år. O så länge ja kan minnas o så länge ja bodde där drömde ja varje natt samma dröm.

att golvet under min säng faller ner så ja faller ner t grannarna..o direkt när ja faller ner ser ja en mans ansikte stå o skratta högt. ( tatuerad över hela ansiktet).

Jag har alltid varit väldigt öppen t de andliga. O min bror berättade för mig att han såg en man stå bredvid mig med handen på min axel. en svartklädd man…lr en skepnad. Men flera dagar efter hade ja ett märke på min ena axel. frågade även min mamma om detta hon svarade : ja handen hade du kvar men att din bror såg en svartklädd man hålla dig i din ena axel de vet jag inte.

o min bror sa att ja börja gråta!

men iaf. 

finns en t läskig sak ja minns men aldrig berättat…de e att ja såg min pappas spegelbild…förrutom att han inte var hemma……………ja var väldigt rädd. för ja minns at ja såg den ofta o att ja var rädd för denna spegelbild ja såg. får kalla kårar när ja tänker på de…va kan detta ha varit?? jag var äldre när de hände…

vad kan den där dröömmen ja brukade drömma i de huset betyda? och var det något ont i huset?

Annons:
Upp till toppen
Annons: