Annons:
Etikettandlighet
Läst 321 ggr
valentiino
3/1/14, 5:05 PM

Plats där någon har gått bort

Hej! Jag vet inte om det här är vanligt eller ej… Har letat lite men verkligen inte hittat någonting om det. 
Jag har sedan jag var liten varit jättekänslig för att vara på platser där jag vet att någon har mist livet. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det här utan att det låter dumt och överdrivet, men jag upplever det väldigt, väldigt starkt och vet jag att en människa har gått bort på en särskild plats är det allvarligt det enda som jag tänker på när jag är där.

Till och med när jag var liten, kanske fem år, och åkte förbi en gata där någon hade varit med om en olycka och det var massor av blommor och ljus där. Jag minns att jag tänkte att här har någon mist livet, just här. Sedan åkte jag hem och mådde dåligt över det i flera veckor. 

Idag är det inte lika illa, men jag kan knappt cykla förbi ett ställe där jag vet att någon har mist livet utan att det ska ta hela min uppmärksamhet och mina tankar. Jag upplever liksom det, ser nästan bilder framför mig, en massa känslor kommer till mig och jag blir djupt sorgsen. Jag tror inte att det är något "psykiskt", utan mer något andligt eftersom känslorna är så ofattbart starka. Kanske är jag bara ovanligt mottaglig för sådant här? Det tar väldigt mycket energi att inte kunna gå förbi ett hus där något har hänt för kanske tio år sedan, utan att tankarna och känslorna ska mala på i ens huvud…

Någon mer som är med om det här?

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

Annons:
live4life
3/4/14, 4:00 PM
#1

Man kan halka in på olika frekvensnivåer och känna andras känslor och då har tid och rum ingen större betydelse. Det kan såklart vara super påfrestande och jag skulle rekommendera dig att stärka dina  bas chakran plus dem i fötterna och träna på att stänga de två övre chakrana innan du går hemifrån. På så sätt skyddar du dig mot saker du inte behöver känna hela tiden. Livet är tufft ändå som det är :)

Googla chakran så kommer du hitta massssor med information, även på youtube! lycka till

(du är inte ensam)

Upp till toppen
Annons: