Annons:
Etikettsorg
Läst 894 ggr
Mickaela84
3/1/14, 8:35 AM

Konstig känsla.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För nästan 4 veckor sedan gick min far bort. igår hade vi hans begravning. Som hans enda barn har det varit mycket att stå i sedan han gick bort och jag har inte riktigt haft tid att sörja.
Jag troode att jag skulle förstå igår under begravningen att han faktiskt aldrig kommer tillbaka, men det går inte.
jag känner varken i kropp eller själ att han är borta. men jag känner även inte att han är här.  jag väntar fortfarande på ett samtal där han ringer. känslan i magen är så konstig,som att jag kanske lurar mig själv att tro att han kommer tillbaka.
Varför känner jag inte att han är borta?
och Varför känner jag inte att han är här?
jag har två små barn som avgudade sin morfar och han avgudade dem, och min äldsta frågade om morfar ser henne när hon sover. " ja , jag hoppas det" fick bli mitt svar.jag har själv alltid varit pappas lilla flicka, och behöver honom så mycket. men att inte veta hur han har det eller om han finns vid min sida är så jobbigt. om det bara fanns Tecken jag kunde se efter, så jag vet att han har det bra,Då skulle min sorgperiod bli mycket mycket enklare att hantera.

Annons:
Novelia
3/1/14, 8:55 AM
#1

Jag kände lika med mina farföräldrar som gick bort förrförra året. Jag är nog den som tog deras död mest konstigt. Jag kände aldrig att dom var borta. Känner det inte än idag. Jag stod dom väldigt väldigt nära. det enda jag kan säga är att minnena av dom är så starka att det känns som att dom fortfarande är här .jag tycker inte stt det är läskigt längre att dom har gått bort för dom är en del av mig och dom är här hos mig på det sättet. Hör fortfarande farmors röst inom mig och ser deras ansikten framför mig. Jag tror att din pappa är med dig. Du är nog bara för mitt uppe i allt just nu för att känna det.

I have no sympathy for people without empathy

[gossi15]
3/1/14, 9:21 PM
#2

för de va nog en chock för dig! du är kanske i en chock.

eller så har du accepterat de o gått vidare fort.

Upp till toppen
Annons: