Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1291 ggr
louise1337
2/28/14, 4:38 PM

Kan andra människor känna av om man är medial?

Hej! Kan vissa av er känna av om man är medial? Skulle ni kunna känna om jag är medial medans jag bara sitter här och skriver? Är så nyfiken på allt och tror verkligen på allt, naturväsen och andar. Hur allting är liksom! Kan man öva upp sig till att bli medial, snälla ge mig tips! Tack!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Älvan
2/28/14, 5:24 PM
#2

Jag kan inte känna det och är själv till viss del medial. En främmande person på stan som själv var medial komfram och sa att han såg färger och kunde se att även jag hade den förmågan. Det var innan jag visste att jag hade den förmågan… :/

Älvan
2/28/14, 6:20 PM
#3

Kom på att jag visst märkt av några andra mediala. En som föreläser om änglar noterade jag dels auran, men också hennes vingar. :) på vissa människor ser jag deras öppna kronchakra och då gissar jag att de är öppna och mediala.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Fjäril
2/28/14, 9:03 PM
#10

Ett par kommentarer har blivit bortröstade, vilka jag inte anser ska publiceras tillbaka eftersom de inte gynnar sajt- eller Ts fråga. Vederbörande får meddelande per automatik.

Svar till bortröstade inlägg plockades bort manuellt.

Sajtvärd på Övernaturligt

J-Artur-K
2/28/14, 9:55 PM
#11

Ja det går att kolla på distans. Att man känner in på en person och man kan känna av om personen har mer mediala förmågor, (Alla har ju men sedan kan en person ha mera mediala/andliga förmågor än en annan) 

Fast om man inte vet namn på personen kan man känna in den på distans. Om en person nämner en annan person kan man automatiskt få information om den personen. Så genom att en person bara nämns kan man få information automatiskt (men sedan snokar man inte bara runt för att veta mera men information kan bara komma av sig själv)

På det sättet kan man ibland känna att det andliga kan vara en belastning. För man kan veta saker som man inte kan berätta för är känsligt ämne. Man har inte fått reda på det för att man själv valt att snoka men man har fått reda på det genom information som kommit av sig själv. 

Genom det kan man veta ganska mycket om folk men som man aldrig kan prata om för att det är ju deras privat liv. Man får bära på allt man vet själv. På grund av att man inte får missbruka sin gåva och det som kommer automatiskt får man ju inte använda sig av fast det kommit auotomatiskt. Det bör man vara tyst om. Är som en person skulle få automatiskt info om mig sedan berättar den det för andra det hade ju inte vara roligt för mig. Är privat. Vill jag folk ska veta så säger jag det själv.

Något som man bör veta är att allt inte behöver vara harmoni med detta. En del av det kan bli en börda för en med. Man kan få veta saker som man aldrjg komma kunna berätta för någon, Sedan efter ett tag är det ännu mera o ännu mera. 

Är bra att veta att det kommer förmodligen hända att visa saker kommer man aldrig kunna berätta för någon. Så man ska vara beräd på att man kan få bära på ganska mycket hemligheter alldeles själv. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Soul1973
3/1/14, 3:07 AM
#12

James Redfielt, Den Nionde Insikten - Läs den och du kan upptäcka själv dina mediala sida (det hjälpte mig)

Upp till toppen
Annons: