Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Info från admin

Ny värd....

2014-02-27 20:43 #0 av: Fjäril

eller en vicevärd sökes till Övernaturligt!

Hej,

Jag har fattat beslutet att ta ett steg tillbaka i mitt värdskap. Jag har inte samma tid och känner inte riktigt samma engagemang som jag gjort tidigare och det är annat som tar upp min tid. 

Jag har varit värd i drygt två år och det har varit en spännande resa, många intressanta och givande diskussioner - och för att inte tala om fina medlemmar! Tack för att ni har gjort sajten till vad den är! Jag tackar inte för mig riktigt än, men jag ville ändå flagga för vad som komma skall.

Då jag är mån om ÖN och varken jag eller mina medarbetare kommer att släppa iväg sajten hur som helst, har jag bestämt att vi istället börjar med att eftersöka en medarbetare - som kommer agera vice värd

Du kommer alltså få ta allt ansvar som ett värdskap innebär, med underbara medarbetare och mig som ett stöd där bakom i kulisserna. Jag kommer stanna kvar så länge det behövs, men målet är att du ska ta över posten permanent.

Vi, jag och mina medarbetare Amandla, NeferNefer och Aleya, har lagt mycket tid på sajten. Det är en trevlig stämning här och vi har inställningen att alla är välkomna, även de som inte delar vår tro. Min önskan är att det ska få vara så.

Vad gör man som värd, vad förväntas av dig?

- Du är över 18 år och har varit aktiv medlem på Övernaturligt en längre period

- Du kan tänka dig att samarbeta med oss andra fyra (se ovan nämnda medlemmar)

- Du är inloggad flera gånger per dag

- Du engagerar dig i trådar

- Du modererar med utgångspunkt från våra skrivregler

- Du är hård men rättvis

Hör av dig till mig via pm med en intresseanmälan. 

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.