Annons:
Etikettandlighet
Läst 3396 ggr
[Fabulous.]
2014-02-27 16:29

Kraftdjurs Mening.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hoppas era Kraftdjur finns här skrivet. Om inte och ni undrar vad era kraftdjurs mening är så skriv PM Privat meddelande till mig så skriver jag vad ditt kraftdjurs mening är! :)

Räven

Du är en nattmänniska och är oftast mest produktiv och kreativ på natten när andra sover.
Du är en duktig observatör, har alltid ögonen på andra, noterar det som sägs precis som det som inte sägs, och på grund av detta kan du vanligtvis känna på dig vad som är på gång att hända.
Du är en utmärkt förälder eller föräldrafigur - mycket vårdande, beskyddande och samvetsgrann.
Du är kapabel att smälta in i miljön så att du nästan är osynlig; och genom att anpassa ditt kroppsspråk, vokal karaktäristik och det du hör, så kan andra som känner dig kanske inte alltid känna igen dig först.
Du överraskar alla ibland genom att komma på obskyra men kreativa lösningar på problem

För att läsa hela texten gå in på http://www.fourbears.se/text1_8.html

http://www.fourbears.se/text1_8.html

Annons:
Amandla
2014-02-27 16:57
#1

Fabolous, har du skrivit texten själv eller kopierat den?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Fabulous.]
2014-02-27 17:04
#2

Jag har läst mycket och skrivit själv, tog några meningar som var bra.

random321
2014-02-27 17:07
#3

jag har kraftdjuret björn tack för att du dela me dig och hur orkar du läsa om Kraftdjur? 😐 du verkar veta mke

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Amandla
2014-02-27 17:10
#4

Vi måste tänka på copyrightlagarna förstår du, Fjäril som Sajtvärd är ansvarig för vad som läggs ut på sajten och det skulle inte vara så kul om hon blev stämd, eller hur? 

Jag ser att du kopierat lite väl mycket härifrån för att kunna godkänna det: http://www.fourbears.se/text1_8.html Bäst är om man bara kopierar ett kort stycke, för ett djur eller kanske två, och så lägga en länk till sidan där man hämtat texten, då kan de som är intresserade gå in och läsa resten själva. Jag kommer att redigera ditt första inlägg så att det blir på det viset.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
2014-02-27 18:32
#6

#5 Det är INTE jag som skrivit de Skrivregler som finns för hela iFokus, däremot är det mitt jobb att se till att de efterlevs här på Övernaturligt. Det borde du veta som själv är både Medarbetare och Sajtvärd.

Det är inte tillåtet att:

  • Bryta mot svenska lagar och förordningar.
  • Kopiera upphovsrättsskyddat material.
  • Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan medgivande från iFokus.
  • Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.
  • Ägna sig åt personangrepp.
  • Använda svordomar eller annat ovårdat språk.
  • Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
2014-02-27 18:35
#8

#7 Amandla du riktar dig till #4 som är du själv. :-) Du menar nog #5.

F.ö. har du rätt. Hur trista de där fyrkantiga lagarna än är så gäller de, för alla.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
2014-02-27 18:38
#9

#8 Fixat!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
2014-02-27 18:44
#11

#10 Har du mer att säga så ta det med Fjäril som är Sajtvärd. Jag har inte gjort fel, jag följer de regler som ALLA medlemmar på iFokus har förbundit sig att göra då de gick med.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
2014-02-27 18:51
#13

Snälla Wolf, amandla gör bara sitt jobb dvs följer reglerna som är lika för oss alla!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Amandla
2014-02-27 18:52
#14

Har du problem med reglerna som gäller för hela iFokus så får du skriva till Niklas om det. Jag måste ta hand om sidan på bästa sätt och då ingår att påtala överträdelse av reglerna. Jag var på intet sätt otrevlig och vi vet heller inte överhuvudtaget varför TS nu avslutat sitt medlemskap. Jag kan inte bara anta att det är på grund av den här tråden. Det finns många anledningar till att folk avslutar sina nick, eller hur?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: