Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

konstig fråga

2014-02-26 20:02 #0 av: louise1337

Hejsan allihopa, jag är ny här men har suttit och läst mycket på sidan innan. jag ville bara ställa en snabb fråga till er som säger att man ska prata med andarna. ska man prata ut i luften eller prata med dom i huvudet om man nu kan säga så. tacksam för svar!

Anmäl
2014-02-26 20:05 #1 av: Zamizen

Det kan man välja, vad som känns bäst för dig, men båda funkar lika bra. tycker jag! Glad

Anmäl
2014-02-26 20:08 #2 av: louise1337

1# tack så mycket för ditt svar, vill nämligen försöka få kontakt med min guide, har du/ni några bra tips?

Anmäl
2014-02-26 20:25 #3 av: Zamizen

meditera mycket! och fråga din guide om han kan visa sig för dig, eller t.ex. ta dig någon stans på kroppen. då kommer du förmodligen få en pirrande känsla där han/hon tar.

Anmäl
2014-02-26 20:33 #4 av: louise1337

okej vet du några bra övningar med meditation? finns ju miljaders olika videos!

Anmäl
2014-02-26 20:34 #5 av: Zamizen

bara sätt dig bekvämt och tänk inte på någonting! tills du känner dig redo! men det finns flera bra youtube videos!

Anmäl
2014-02-26 20:42 #6 av: AlienInvasion

man ska inte söka upp döda människor, enligt bibeln

jag anser att det ligger något i det

Anmäl
2014-02-26 20:43 #7 av: Zamizen

såklart man kan söka upp själar! om dom vill kommunicera med en så är det ju helt okej!

Anmäl
2014-02-26 21:37 #8 av: AlienInvasion

#7; skillnad på att aktivt söka och att bli uppsökt.Vad säger att den man "kontaktar" inte i själva verket är något helt annat?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.