Annons:
Etiketterböckerfilmtips
Läst 1459 ggr
freshfelicia
2/26/14, 10:39 AM

Present till min mamma, bok om medial utveckling!

Hej allihop!

Min mamma har alltid varit väldigt spirituell och förra året på hennes födelsedag bjöd jag och min syster med henne till ett medium. Hon har velat göra det i flera år men inte fått tummen ur, så hon blev överlycklig. 

Kvinnan sa i alla fall till min mamma att hon var väldigt, väldigt medial, men hon har liksom inte gjort så mycket med den informationen sedan dess. Jag tror inte att hon riktigt vet vart hon ska börja, så att säga. Så jag tänkte att för hennes födelsedagspresent i år så vill jag köpa en bok till henne om hur man utvecklar den här gåvan eller kunskapen (förlåt, jag vet inte riktigt vad man kallar det) och samtidigt visa att vi allihop uppmuntrar henne och stöttar henne.

Jag har dock ingen aning alls om vart jag ens ska börja leta. Jag trillade in här och tänkte att ni som har mer kunskap kanske skulle kunna hjälpa mig att hitta rätt? 

Min mamma är som sagt spirituell (jag hoppas att det är rätt ord). Hon älskar Sylvia Brown böcker, men är inte kristen överhuvudtaget. Hon tror inte på gud, men hon tror på änglar och guider. Hon tror även på andar. Så jag tänker att en bok om medial utveckling, men utan för mycket kristen inriktning skulle vara bra?  

Den enda boken som jag hittat som verkar intressant är denna: http://www.bokus.com/bok/9789153437628/vack-din-mediala-sida/ (Väck din mediala sida - Mariatherese Bohman Agerhill)

Är det någon som läst den och kan berätta om den möjligtvis skulle passa bra?

Tack på förhand för er hjälp, jag uppskattar det enormt mycket!

Annons:
Magi-cat
2/26/14, 10:48 AM
#1

Vilken trevlig födelsedagspresent din mamma fick! 🙂

Den boken har jag inte läst, men om du tittar under "boktips" här på sajten, kan du säkert finna flera.

Många brukar tycka om Betty Shines böcker. Men det är som så mycket annat, en smaksak.

Kanske också någon av Doreen Virtues böcker, om hon gillar änglar?

Lycka till!🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: