Annons:
Etikettövrigt
Läst 916 ggr
johaanaaaa
2/24/14, 7:58 PM

Astralresa?

hej, jag var med om en väldigt underlig sak när jag låg och sov imorse. Vet inte rikigt hur jag ska förklara det men jag var vid medvetande om vad som hände och tyckte att det var en väldigt härlig upplevelse så jag var inte rädd eller något. Det började med att jag kände att mitt huvud drogs upp längs med väggen, som att jag flög rakt upp i luften, jag tänkte direkt att detta var en astralresa, då var det som att jag stannade upp i några sekunder och sedan landade i sängen igen, kollade snabbt och min katt låg brevid mig, blundade igen och då åkte jag upp i luften igen fast ännu högre upp. Jag minns också att det kändes som att min kropp "sov", lite avdomnad, främst höger armen. Tycker detta var en häftigt upplevelse, kan det ha varit en början på en astralresa eller tror ni att det bara var en dröm?

 Har sovit dåligt inatt och vaknat och somnat om vart annat, ska även tillägga att jag ofta har sömnparalyser och tidigare inatt/imorse har jag drömt att jag vaknat och försökt gå upp ur sängen men kroppen har liksom inte hängt med (alltså i drömmen) flera gånger för att sedan vakna på riktigt.

Annons:
Zamizen
2/24/14, 8:06 PM
#1

kan absolut va en astralresa!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

johaanaaaa
2/24/14, 8:26 PM
#2

Vad coolt :D

Squimpan
2/25/14, 1:38 AM
#3

 måste oxå påpeka att man under sömnplaralyser gärna hallucinerar väldigt verklighetstrogna upplevelser! jag är absolut ingen expert på området och jag dumförklarar inte din teori om astralresa på något sätt och skulle gärna vilja att det var så, 😛 men tvivlar tyvärr eftersom du tidigare haft Sömnparalys och vet vad det handlar om. Har du haft några andra hallucinationer under någon av dina sömnparalyser? vad har de bestått av isf? om du tycker att Sömnparalys är obehagligt kanske denna tråd kan hjälpa dig? :) https://www.flashback.org/t942317 Ha det guld! //squimpan

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

OBE1canUbe
2/25/14, 10:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej,

du kan absolut kalla det för en astralresa eller snarare ett förstadium till en astralresa. Att du kan ha sömnparalyser utesluter absolut inte det. Båda har nämligen samma mekanism. Man kan vända en Sömnparalys till en utanför-kroppen-upplevelse och en astralresa.

Vill man behärska det här så gäller det att lära sig två saker. Det första att ta sig till det tillståndet som du beskriver och det andra att kontrollera det och utveckla till en upplevelse då man verkligen gör saker som man själv vill. Det första kan man ofta känna på spontant (som du gjort). Grattis! :)

Även om det är så klart reklam för mina tjänster så tycker jag att det är på plats i det fallet att nämna en kurs som jag kör just i utanför-kroppen-upplevelser och astralresor: www.dreamscontrol.com. Hoppas ingen tar illa upp att jag nämner det här!

Upp till toppen
Annons: