Annons:
Etikettertvtidningarradio
Läst 1637 ggr
heatherm
2/24/14, 10:48 AM

Ghost adventures

Är det någon som kollar på det? Jag ÄLSKAR det programmet! Det är så jäkla spännande så man knappt kan slita sig ifrån det, men har märkt att jag påverkas av det otroligt mycket då jag har väldigt svårt att sova efteråt.

Eftersom jag är en troende när det gäller spöken, så blir allting känsligare. Obehagligt när dom får fram röster ur sina apparater, och när dom hör skrik från långt håll. 

Ett klipp som verkligen gav mig rysningar, och som fastnade i min skalle ett bra tag är den här. 

Någon mer som ser på det? Vad tycker ni om det?

Annons:
[Joeled]
2/24/14, 12:01 PM
#1

Japp, ser denna serie rätt ofta plus många andra.

[Lindyhop]1
2/24/14, 12:05 PM
#2

Rätt så underhållande faktiskt. Jag ser andra program också vissa har dock onödiga skräckeffekter som programmakarna lagt till men annars är det intressant.

yamher
2/24/14, 12:18 PM
#3

gillar ni denna så rekommenderar jag Ghost mine!! Den är riktigt bra!!

Det handlar om ett arbetslag som bryter guld och eftersom ett tidigare arbetslag bara stuckit så har ägaren anställt två stycken "spökjägare" som med hjälp av olika instrument också kartlägger övernaturliga fenomen och kan varna dem om det är fara. De fångar ofta upp det arbetslaget upplever direkt, än enbart som många av dessa undersökningsteam som bara kan gå dit efteråt och se om de får något.

Plats historia är rik på händelser stora nog att prägla nutiden och hänger ihop med det som händer i gruvan.

Ghost mine finns i två säsonger för tillfället.

introduktion;

Alis volat propriis Oskyldig

Evisen
2/24/14, 1:01 PM
#4

Jag kikar på Ghost Adventures. Tycker de är både sakliga, och letar efter fakta som kan styrka det de letar efter. De är inte heller ovilliga att avfärda vissa saker som "debunked" (hittar inte rätt ord på svenska). Sen tycker jag att killarna bjuder på sig själv genom att visa tabbar de gör, t ex Aron i godisbutiken*s*

http://www.youtube.com/watch?v=jUrThA3Gv_k

Challa86
2/24/14, 9:35 PM
#5

Jag har sett Ghost Adventures i några år nu och älskar showen. En väninna introducerade mig till Ghost Hunters - vilket jag älskade, men GAC är ju på en helt ny nivå. 
Kul att den nya säsongen äntligen börjat :) mindre kul att vi inte kan se de nya episoderna fören på söndagar 😭

challameow.wordpress.com 

Evisen
2/24/14, 9:56 PM
#6

#5 Söndagar? De avsnitt jag kollar på går på lördagar på tv4 fakta. Nu blev jag ju nyfiken på vilken kanal du har hittat.

Annons:
Challa86
2/24/14, 10:45 PM
#7

#6 Jag har inte tv4 fakta och streamar därför på internet :p 
de nya episoderna släpps på lördagar och finns då tillgängliga på söndagarna :) 

edit -kollade precis tv4faktas tablå, och avsnitten som sänds där är från 2012, så du har en massa att komma ikapp <3

challameow.wordpress.com 

Evisen
2/25/14, 5:47 PM
#8

#7 Det förklarar juh saken varför du kan se det på söndagar:).

Du har ingen lust att tipsa om länken där du kollar?^^

Jag tror jag har missat en hel massa avsnitt med GAC, men jag har gott om tid att se de äldre. Vill juh se avsnittet då de var i Greve Dracula's domäner.

Challa86
2/25/14, 10:34 PM
#9

Jag hittar det oftast på youtube. 

här har du Halloween specialen med dracula 😉

challameow.wordpress.com 

Evisen
2/25/14, 10:47 PM
#10

Woohoo🥳!

Tack snälla Challa86 🤗.

Challa86
2/25/14, 11:46 PM
#11

inga problem ^^ 🤗

challameow.wordpress.com 

[Joeled]
2/26/14, 9:59 PM
#12

Kan tipsa er om detta ställe http://ghosttvblogs.com/

[Ayaka]
3/3/14, 5:14 AM
#13

Har tittat i flera timmar nu, och kan verkligen inte sova, måste ha tänt och ligger spänd hela tiden 😛 Tror jag behöver en liten paus nu ^^

Annons:
heatherm
3/3/14, 8:38 AM
#14

#13

Samma problem hade jag! Men när det gäller ett avsnit så är det okej…men om jag har kollat på flera stycken, typ en hel dag! Då kunde jag inte sova jag heller..

Men det är ju så svårt att bara sluta titta!

[Joeled]
3/3/14, 10:39 AM
#15

La just in en EVP från senaste äventyret i en annan tråd.

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4d712fecb9cb46221d046535-person-i-uppsala

Upp till toppen
Annons: