Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 504 ggr
Älvan
2/23/14, 11:05 PM

pall flyttats

Hej Idag när jag kom hem hade en pall flyttats så den stod för ingången till badrummet. Ingen har varit hemma och jag har inte ställt den där när jag gick hemifrån. Finns överhuvudtaget ingen poäng med att flytta pallen dit. Dessutom hade gångjärnet blivit så att dörren inte helt gick att stänga. Jag fick en mycket tydlig känsla att jag inte skulle gå in. Jag har tidigare upplevt närvaro och skuggor i lägenheten, men inte såhär tydliga fysiska manifestationer. Snälla ni som har klarsyn eller förstår symboliken. Hjälp mig tyda budskapet. Tack och all kärlek!

Annons:
addapadda
2/24/14, 8:45 AM
#1

Det verkar uppenbart att en ande försöker ta kontakt med dig. Jag vet inte om du gjorde rätt att låta badrummet vara. Anden kanske sökte kontakt med dig där inne.

Älvan
2/24/14, 1:54 PM
#2

Addapadda Tack för att du tog dig tid att svara. Om en ande vill möta mig förstår jag inte varför vägen är blockerad? Pga bla olika elektriska fenomen i min lägenhet tror jag någon söker kontakt. Jag förstår inte varför blockera min väg. Jag funderar på om mina goda anförvanter vill varna mig mot något som pågår eller så är det det negativa som vill vara ifred. Kan tillägga att jag har några dagar tidigare renat mitt hem genom bön och rökelse. Kanske har detta satt allt i rörelse??? Ahhh. Det är ju inte varken lätt att förstå det hela eller hur jag ska agera. Jag kan tillägga att jag gjorde reningsritual före jag steg in i badrummet och det kändes lugnare. Om någon har erfarenhet kan ni väl svara här el inboxa. Tack Light and

Älvan
2/24/14, 1:55 PM
#3

Light and bliss skrev jag. Bliss föll bort konstigt nog….

addapadda
2/24/14, 2:24 PM
#4

Anden blockerade inte din väg, den försökte leda dig dit.

Älvan
2/24/14, 2:29 PM
#5

Ok. Kanske stämmer addapadda Direkt när jag stod där utanför dörren blev jag yr och tom i huvudet. Jag gick då därifrån. Kanske var det början på mötet? Jag gissas att jag kommer möta den igen såsom mina lampor och annan elektronik beter sig. :/ Hur beter jag mig nästa gång detta händer? För att kunna lystna alltså. :-/

Älvan
2/24/14, 2:30 PM
#6

Lyssna skulle det vara:)

Annons:
addapadda
2/24/14, 4:19 PM
#7

Om du blir yr i huvudet, ta det lugnt och öppna dina sinnen. Så lyckas du kanske ta kontakt med anden.

Upp till toppen
Annons: