Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 619 ggr
[Kathja]1
2014-02-19 13:20

Skydd mot andar?

Hej alla fina nu behöver jag er hjälp! Jag vaknar ofta med huvudvärk eller så känner jag mig allmänt off trots att jag somnade på topp och livet på det hela taget är väldigt nice. Så fick jag healing för några veckor sedan och hon som gav den kunde se en platsbunden ande som "sög ut" min energi just om nätterna.

Jag har inte märkt av denna ande i övrigt, det skulle väl vara att vår ena hund nog känner/ser henne…

Men till saken! Har ni några bra tips på hur jag kan göra för att få behålla min energi för mig själv? Hade ju varit trevligt att inte behöva starta dagen med att boosta upp mig i tid och otid. 🤪

Tacksam för all hjälp! ❤️

Annons:
[GunillaF]
2014-02-19 13:38
#1

Det enklaste du kan göra är att när du lagt dig för natten så visualiserar du (tänker dig) att du har en stor ostkupa och ställer den över dig själv och din säng. Under kupan kan ingen komma åt dig.

Det här gör jag varje kväll jag lägger mig för att "få vara ifred". Glömmer jag bort det någon gång så vaknar jag under natten av olika "otrevligheter".

[Kathja]1
2014-02-19 14:05
#2

Tack Gunilla, det var ju ett enkelt tips. Ska prova redan i kväll. Tack! ♡

[Morfalum]1
2014-02-19 15:48
#3

Det är så mycket begrepp som slängs fram och tillbaka på den här sidan utan att förklaras. Vad menar ni egentligen med ande?

[Kathja]1
2014-02-19 15:53
#4

Jag fick bara till mig att det skulle vara en ande, och känslan jag har på morgonen stämmer med vad jag skulle kunna tänka mig kan vara resultatet av att bli dränerad på energi. Jag har som sagt inget problem med denna ande annars, har aldrig sett den eller märkt den. Frågade inte vad hon menade med ande, man jag fattar det som en själ som av någon anledning hänger kring vårt hus och nu har fattat tycke för mig. Jag sysslar inte direkt med andar annars.

[GunillaF]
2014-02-19 15:56
#5

#3 Inte så konstigt att det skrivs om andar på en sida som heter Övernaturligt?! Är man intresserad av övernaturliga saker så tror jag man är vet vad en ande är. Läs artiklar och andra trådar så får du en uppfattning om vad en ande är.

Läser man på din egen sida Morfalum så ser man att du drivit Ateism tidigare och med den infon så tror jag du vet vad en ande är. Vidare så skriver du ju på din sida vad du är med på iFokus för!

[Morfalum]1
2014-02-19 16:24
#6

#5 Självklart så kommer man förmodligen att skriva om andar på en sida som den här, det var inte det jag sa. Jag sa att många begrepp används lättvindigt.

Vi vet nog alla vad gräs eller bröd är och ungefär vad det innebär, hur de kommer till och var de finns men vi vet inte vad en ande är eftersom att det inte hör till något som de flesta människor kan uppleva. 

Jag är uppriktigt intresserad av vad ni menar med ande, läser man någon annanstans på sidan menar man kanske något annat.

Annons:
[GunillaF]
2014-02-19 17:26
#7

#6 Ett tips är att du gör en egen tråd om det du undrar över så slipper TS få in något annat i den här, än det hon undrar över i #0

Amandla
2014-02-19 17:33
#8

Jag säger som Gunilla, skapa en egen tråd är du snäll. Nu återgår vi till TS fråga.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaF]
2014-02-20 09:41
#9

Hur har det gått i natt Kathja?

[Kathja]1
2014-02-20 09:49
#10

Jag somnade i soffan och var därför halvt medvetslös då jag flyttade mig till sägen, man jag gjorde den lilla övningen i alla fall och tycker allt att jag vaknade mer på "rätt sida" än vanligt. Så det här ska jag absolut köra med! Så super tack!!! 🤗

Jag jobbar dygn på ett behandlingshem, vilket innebär att jag sover där, och nu när jag tänker efter så är det allt som så att den där "off" känslan jag ofta har på morgonen hemma infinner sig inte på jobbet. ☝️

En följdfråga till detta  -  vad fyller det för funktion för en ande att göra så här? Som sagt, hon stör inte annars på något sätt. 🤔

Upp till toppen
Annons: