Annons:
Etikettupplevelser
Läst 582 ggr
[upstairs_to_heaven]
2014-02-13 12:01

Underlig natt

Jag hade svårt att sova i natt. Låg i sängen och försökte sluta ögonen för att sova. Plötsligt ser jag en mörk figur passera innanför näthinnan. Ganska snabbt. 

Jag satte mig upp käpprak i sängen

Vad kan figuren ha varit för något?

Tacksam för tips, feedback. Någon som upplevt liknande också?

Annons:
[upstairs_to_heaven]
2014-02-13 17:46
#1

Någon?

fatcat
2014-02-13 18:39
#2

Hur kan figuren passera innanför näthinnan? måste varit en väldigt närgången ande.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Amandla
2014-02-13 19:26
#3

Jag tror att du såg figuren/anden med ditt inre öga. Det kan ha varit en ande som "bara" passerade förbi, är man öppen så dras de gärna till det tydliga ljus som man utstrålar då. Det kan förstås också ha varit någon du känner, din guide till exempel. Kom du att tänka på någon just  när det hände?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[upstairs_to_heaven]
2014-02-13 19:48
#4

Amandla , jag har en känsla av att du har rätt. Faktiskt jag tror jag har lite "kontakt med mina guider". Jag är färsk än och vet ej hur det fungerar. Jag blev inte rädd för det kändes inte skrämmande. Bara överraskande. Jag fick känslan av att jag håller på att " öppna upp" s.k. klarsinnet. Menar du kanske tredje ögat? Dock undrar jag fortfarande vem "besökaren" är. Den verkade inte vilja skrämmas i alla fall…

[upstairs_to_heaven]
2014-02-13 19:49
#5

Kanske bara jag har fel. Kanske en dröm bara..

Amandla
2014-02-13 20:05
#6

Ja det är det tredje ögat jag menar 🙂Lita på din känsla! Har du kollat in tipsen som finns i Hjälptråden? Den ligger bland de klistrade trådarna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[upstairs_to_heaven]
2014-02-13 20:17
#7

Tack, jag ska kolla. Det känns som det börjar bli en god ide att undersöka Hjälptråden. Det ska jag, känns ovant. Lär mig fortfarande att känna efter.

Upp till toppen
Annons: