Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 537 ggr
fuckmybrain
2014-02-11 18:55

Vill min far mig nånting?

En kväll i vaket tillstånd fick jag en klar bild/känsla av min far som gick bort för en kort tid sedan. Han var ledsen och skrev nånting på ett papper. Fick för mig att det stod skåp eller låst. Men jag tänkte inte mer på det förns min kille berättade att samma kväll hände nånting hemma hos honom. Nån/nånting stökade med ett anteckningsblock som låg på köks bänken. Om det nu var min avlidne far, hur ska jag veta vad han skrev? Har stirrat mig blind på dessa ord: skåp och låst och undrar om han kanske menade förlåt. Bokstaven Å har fastnat så starkt för mig och ordet förlåt skulle kännas mer logiskt också. Men hur vet man?

Annons:
Anna-Helga
2014-02-11 18:59
#1

Lita på din känsla! ❤️ Tycker det är bra bevis du fått och att du har tolkat det helt klockrent. Klart din far kom för att säga förlåt! 🌺

Aleya
2014-02-11 19:03
#2

Svaret kommer när du är redo är min erfarenhet. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

fuckmybrain
2014-02-11 19:10
#3

#1 Men ordet förlåt har jag bara spånat fram så här i efterhand. Känns lite fel när jag tyckte att han skrev skåp eller låst?! Men i dem orden finns liksom ingen logik. Inte för att det måste vara logiskt men det känns så frustrerande att isf iinte veta vad han vela.

Anna-Helga
2014-02-11 19:17
#4

Återigen… Lita på din känsla. Andevärlden hjälper oss att hitta rätt svar inom oss själva! ❤️

Upp till toppen
Annons: