Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Vill min far mig nånting?

2014-02-11 18:55 #0 av: fuckmybrain

En kväll i vaket tillstånd fick jag en klar bild/känsla av min far som gick bort för en kort tid sedan.
Han var ledsen och skrev nånting på ett papper. Fick för mig att det stod skåp eller låst.
Men jag tänkte inte mer på det förns min kille berättade att samma kväll hände nånting hemma hos honom. Nån/nånting stökade med ett anteckningsblock som låg på köks bänken.

Om det nu var min avlidne far, hur ska jag veta vad han skrev? Har stirrat mig blind på dessa ord: skåp och låst och undrar om han kanske menade förlåt.
Bokstaven Å har fastnat så starkt för mig och ordet förlåt skulle kännas mer logiskt också.
Men hur vet man?

Anmäl
2014-02-11 18:59 #1 av: Anna-Helga

Lita på din känsla! Hjärta Tycker det är bra bevis du fått och att du har tolkat det helt klockrent. Klart din far kom för att säga förlåt! Blomma

Anmäl
2014-02-11 19:03 #2 av: Aleya

Svaret kommer när du är redo är min erfarenhet. Glad

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2014-02-11 19:10 #3 av: fuckmybrain

#1 Men ordet förlåt har jag bara spånat fram så här i efterhand. Känns lite fel när jag tyckte att han skrev skåp eller låst?! Men i dem orden finns liksom ingen logik. Inte för att det måste vara logiskt men det känns så frustrerande att isf iinte veta vad han vela.

Anmäl
2014-02-11 19:17 #4 av: Anna-Helga

Återigen... Lita på din känsla. Andevärlden hjälper oss att hitta rätt svar inom oss själva! Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.