Annons:
Etikettupplevelser
Läst 774 ggr
annasofia86
2014-02-11 16:40

Väcks av någon som tilltalar mitt namn...

Hej! Är nybliven medlem här och vill dela med mig av en upplevelse som jag haft två gånger under de senaste månaderna. Det som händer är att jag blir väckt på natten av en kvinnlig röst ( som låter som min mamma) som säger mitt namn, försöker väcka mig och tar mig på axeln (precis som när jag var barn och blir väckt på morgonen). 

 Det är en vänlig och lugn röst (inte skrämmande på något sätt) och känslan är att hon/den/det vill att jag ska vakna bara. Det ska tilläggas att jag aldrig fysiskt kände hur hon tog mig på axeln utan detta var en känsla som jag vaknade av. Upplevelserna är väldigt verkliga och tydliga och jag har svårt att relatera detta till att det skulle vara en dröm och det har aldrig hänt förut. 

 Är det någon som upplevt samma sak, har någon tanke eller förklaring till vad detta kan vara och vad hon/den/det vill mig så skriv jättegärna! Är öppen och tacksam för alla sorters tankar och förklaringar. Tack på förhand.

Annons:
hårnål
2014-02-12 12:09
#1

Hej! Kanske är det så att det är din mamma som vill kontakta dig,du känner ju igen det här.Händer det en gång till så fråga om det är hon och vad hon vill dig.Kanske vill hon veta hur det är med dig,och berätta det för henne,då kanske hon känner sig lugnare.Det är inte alla unnat att få kontakt med någon bortgången ,fast dom så gärna vill det.Hör gärna av dig hur det gått!Lycka till!

Upp till toppen
Annons: