Annons:
Etiketterbarnungdomar
Läst 903 ggr
PirogenHD
2014-02-10 18:49

Ny här..

Hej hej! Jag är en tjej på 16 vintrar som kollat runt på sidan anonymt ett tag men bestämt mig för att gå med här. 

Jag har haft många olika upplevelser med saker som inte andra människor har kunnat se/höra/förstå. Jag har alltid känt mig otroligt felplacerad, aldrig riktigt rätt. Jag tror att jag har känt så då jag aldrig har haft någon att dela med mig av mina erfarenheter, eller som jag känt förstått mig. 

Mina första möten med andevärlden minns jag tydligt. Jag var runt 3 år och såg skuggor/skepnader där inga andra såg dem. Jag blev självklart livrädd och jag började bli 'ensam rädd' jag klarade knappt av att vara ensam då min mamma gick på toaletten. Jag lärde mig själv att stänga det ute ganska snabbt.

Efter det har jag haft flera olika liknande upplevelser, men även upplevelser där jag kan 'känna' andra människors känslor. Jag har även kunnat 'bota' lätt huvudvärk och lätt illamående hos en nära vän ett antal gånger.. 

Jag är väldigt osäker på vad det jag känner/upplever egentligen är och har ifrågasatt min egen psykiskahälsa ett antal gånger. Jag hoppas att jag har hittat rätt hit och att jag kan få hjälp med frågor och tankar kring mig själv och andra. 

För övrigt så är jag en jordnära tjej som älskar djur och musik. :)

Annons:
Amandla
2014-02-10 19:30
#1

Välkommen hit! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-02-10 21:19
#2

Välkommen hit :) Att vara osäker på det man känner (och eventuellt upplever) känner nog de flesta, inte bara i början, utan till och från. Det hör till :) Hoppas du finner intressanta trådar och skapa gärna egna med dina frågor och funderingar.

Sajtvärd på Övernaturligt

Nordqvist
2014-02-10 23:19
#3

Välkommen! 😃

Enilsson
2014-02-11 12:36
#4

Välkommen in i värmen. ! :)

[NeferNefer]
2014-02-11 14:02
#5

Jag sällar mig till välkomnarnas skara och hoppas att du ska känna dig som hemma här! :-)

Upp till toppen
Annons: