Annons:
Etikettandlighet
Läst 781 ggr
Kärran
2014-02-09 16:48

Kontakt

Hejsan! Är så ledsen då min älskade fina mamma gick bort i juli. Hon va min bästa vän. Saknaden är enorm o det är fortfarande så ofattbart. Mamma o jag tror på nåt mer efter döden o vi tittade ofta på det okända o blev ännu mer övertygad då att det inte bara tar slut. Nu vill jag så gärna få kontakt nåt Tecken från mamma att allt är bra. Har inte märkt nånting. Jag kanske inte är mottaglig. Vad ska jag tro. Snälla hoppas på svar. Kram från mej😢

Annons:
signemo
2014-02-09 18:01
#1

Du är nog mottaglig. Men nånstans har jag läst att de brukar dröja. Både Du o hon skall ha landat i situationen. Hoppas att något medium svarar dig på frågan

Men spontant känner jag att  du kommer o känna kontakt när det är meningen du skall känna. Låt tiden ha sin gång så kanske stunden kommer förr än du anar

Kram

Var rädda om varandra

[SophD]
2014-02-09 20:32
#2

Jag tror det kommer, när du inte alls är beredd!

Kärran
2014-02-10 16:11
#3

Tack snälla. Hoppas ni har rätt att jag kommer känna av mamma inom sinomtid. Kram

Fjäril
2014-02-11 14:50
#4

Beklagar din mamma! Hoppas du har fint stöd runt dig.

Sajtvärd på Övernaturligt

fuckmybrain
2014-02-11 19:21
#5

Två dagar efter att min far gick bort kände jag av honom första gången. Går jag och väntar och ber om hans närvaro händer det ingenting. Iinte heller då jag är ledsen och verkligen skulle behöva honom finns han där. Men när jag mår bra och tänker på våra bra stunder vi haft kan det plötsligt hända grejer. När jag som minst anar det.

Kärran
2014-02-11 21:56
#6

På vilket sätt känner du din pappas närvaro? Beklagar oxå din sorg😢jag behöver henne verkligen o vill bara känna av henne o veta att det finns nåt mer. Det kan väl inte bara ta slut? Saknar henne så fruktansvärt mycket. Känns som halva jag är borta . Tyvärr har jag absolut inget stöd i min sambo. Tur jag har vänner. Kram o tack

Annons:
Maria Katarina
2014-02-12 11:48
#7

Jag beklagar din sorg Kärran…

Kanske du kan skapa en rutin för din mamma? Till exempel att du varje söndag morgon tänder ett ljus för henne och tänker på henne. Varje gång du gör det kan du försöka känna efter om hon finns nära, och/eller be att hon hör av sig med ett Tecken. Så småningom kommer du nog att märka något!

Kärran
2014-02-12 21:56
#8

Tack Maria Katarina !! Tänder 2 ljus varje em vid mammas foto. Jag pratar med henne varje dag säger att jag saknar henne så o vill få ett Tecken. En sida tror på nåt o en sida inte, har ju alldrig upplevt nåt men många andra har ju gjort det så vet inte vad som finns. Är bara så ledsen o mår så dåligt .❤❤❤kramar

TheGerbil96
2014-02-27 08:32
#9

Andar har ju ingen tidsuppfattning… Så de tecknet kanske kommer om en vecka? Kanske en månad? Tyvärr… Min pappa dog 17/2… :( Och vi har en kompis som kan få kontakt med andar, å hon säger att han e här med oss, min mamma kan känna av honom ibland, rummet blir jätte kallt och hon börjar rysa

Upp till toppen
Annons: