Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Är det någon som känner av något??

2014-02-09 14:17 #0 av: Linn_belieber

Hej, jag har en kompis som har upplevt övernaturliga saker i mitt rum. Och det har inte bara vart i mitt rum, det har nästan vart i hela huset. T.e.x när hon skulle sova hos mig, så kände hon av något/någon som var intill min hylla. Det var så obehagligt för henne så hon var tvungen att gå hem. Trots att vi la en bibel på hyllan och bad, så kände hon fortfarande av obehag. Är det någon av er som känner av något??

Tacksam för svar

Anmäl
2014-02-09 14:19 #1 av: Linn_belieber

-

Anmäl
2014-02-09 14:19 #2 av: Linn_belieber

-

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.