Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 814 ggr
Bufflan
2014-02-08 12:35

Döda djur som hemsöker drömmar?

För några år sedan då jag fortfarande bodde kvar hos min mamma (i den lägenheten vi hade bott i under flera års tid) kunde jag tydligt se skepnaden av en av våra gamla katter (som dog flera år tidigare) som gick till matskålarna.

Nu har jag dock en misstanke att katten som avlivades för några år sedan har börjat besöka mina drömmar. Kan tillägga att jag inte har drömt om den katten någonsin så att råka ut för honom i mina drömmar 2 nätter på raken varav att han inatt tydligt agerade som han alltid gjorde som levande känns som ett Tecken.

Jag bara kan känna på mig att han ville hälsa på och se hur det var med mig. Han låg i drömmen och sött höll om ett mjukdjur vilket han kunde göra när han var i livet. Han var dessutom en sådan katt som tog hand om en när man var sjuk.

Så har någon av er varit med om döda husdjur som har besökt er i drömmarna?

Annons:
ALPHIRA
2014-02-09 04:32
#1

Jag tror mig veta att det är väldigt många som har sett sina husdjur antingen i drömmar eller "live" (som andar).

Min Tina kom en gång som ande och också hon gick till sin gamla matskål…

Var glad och tacksam att din katt fortfarande sköter om dig!

Vad heter han eller hon?

(Dom tycker om att höra sitt namn…säg det högt…)

Ha det bra, Bufflan!

Bufflan
2014-02-09 16:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag börjar förstå det, har en vän av uramerikanskt ursprung som tydligen har haft besök av en fd hund så helt ovanligt var det visst inte :)

Det är jag faktiskt, han verkar åtminstone inte vara sur över att mamma avlivade honom (han hade börjat kissa inomhus och åt knappt något torrfoder).

Han hette Smokie och var bara ca 16 år gammal då han gick över. :)

(Bifogar bild)

Jag ska komma ihåg det, pratade om honom igår så inga besök natten som var ^^ Får lämna en teddybjörn i sängen då han gillade att sova tätt intill sådan när han levde :)

ALPHIRA
2014-02-09 21:43
#3

Vilken härlig, fin och vacker katt!!!!!!!❤️

Ja, gör så, lämna en teddybjörn i sängen… 🐶

Bufflan
2014-02-09 21:44
#4

Ja :)

Det ska jag göra, har visserligen en mjukdjursanka där men jag tror han gillar nallar mest ^^

ALPHIRA
2014-02-10 02:42
#5

Ta bort ankan helt från sängen. 🙂

Bufflan
2014-02-12 09:27
#6

Jag får göra det ;) eller lägga nallen på egen plats i sängen under helgen då jag ändå är ensam hemma :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: