Annons:
Etikettofftopic
Läst 428 ggr
Mantissa
2/8/14, 11:05 AM

Kids say the darndest things

Snubblade över den här tråden och blivit sittandes i nästan en timme nu och läst, och det är inte utan att nackhåren reser sig ibland.
Vad försiggår egentligen i huvudet på små barn? ;)
http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/1d2v7i/parents_of_reddit_what_is_the_creepiest_thing/

Annons:
Rakamakamambo
2/8/14, 11:32 AM
#1

Vad som försiggår i huvudet på barn är följande ting - skräckfilmer och datorspel med skräcktema. Tror ni verkligen att föräldrar kan stoppa barn att se på sådant? Jag såg Exorcisten med min storasyster när jag var 9 utan att vår mamma visste om det.

Mantissa
2/8/14, 11:34 AM
#2

Jo men de flesta barn i de här historierna är 2-6 ;)

Rakamakamambo
2/8/14, 11:39 AM
#3

2# Ännu mer pekar då på inspiration de har fått av äldre syskon och kamrater! För övrigt skulle jag vara försiktig med att dra en slutsats som får mig att ställa frågan vad som försiggår i huvudet på barn efter att ha varit inne på en sida som Reddit. Likaså skulle jag inte lita på något som står på 4chan eller 9gag. Oavsett hur seriöst skrivet det var.

Mantissa
2/8/14, 11:42 AM
#4

Du har helt rätt, och jag skrev med glimten i ögat ;) Men det var mycket underhållande läsning i vilket fall

MrsGoldfire
2/8/14, 1:14 PM
#5

Barn har fantasi, det finns ju "låtsas kompisar" och tror man på andar kan det lika väl vara sådana som barnen ser eftersom de r mer öppna för energier.

Kan man lita på något som skrivs på Internet…?

Här är vi ju alla anonyma och kan låta alla våra fantasier sprudla loss!😃

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

kena10
2/8/14, 9:27 PM
#6

Det är helt otroligt roliga och konstiga saker de säger. Kan inte heller sluta läsa :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: