Annons:
Etikettandlighet
Läst 326 ggr
allobosia
2/5/14, 4:34 PM

Hur går man vidare?

Hej!

Det har under sista två åren hänt massor med saker runt mig så att jag helt enkelt förstått att jag inte är ensam. Jag har aldrig trott att jag har någon typ av förmågor men har trots allt fått det lite bekräftat. När jag flyttade till stället jag bor nu så var min första kommentar ''här känns det som att någon har hängt sig'' och senare fick jag höra att det stämde. Har haft ett medium hos mig som ''tagit bort de platsbundna andarna'' men det blev ju inge lugnare för det. Kontaktade henne igen och hon sa att det var upp till mig nu att lära mig att stänga av eller hur jag hanterar mina förmågor… 

Så hur gör man? Vem pratar man med? Vill ju inte slänga flera tusenlappar på någon typ av utbildning om det ändå är så att det inte alls stämmer… Det enda jag vet är att jag vill träffa Terry!

Annons:
Fjäril
2/5/14, 9:01 PM
#1

Hej,

För några år sedan kände jag ungefär som du - varför känner jag så här, vad ska jag göra och hur går man tillväga?

Jag började med att besöka ett medium, en fin och varm kvinna. Först var jag lite skeptisk och trodde inte riktigt på att hon kunde hjälpa mig. Efter besöket började jag läsa böcker, främst dem skriva av Betty Shine, sedan rullade det på.

Det finns massvis av böcker med övningar, dels sådana man kan göra själv, eller tillsammans/på andra personer. Jag minns första gången jag skulle lägga mig händer på någons axlar, slappna av och låta allt som kom till mig göra det, utan tolkningar eller tvivel. Det var en hel del spännande saker, just då lite läskigt, men det stämde alltihop. 

På den vägen är det. Jag har inte gått några utbildningar, är kanske inte ett topp10 medium, men jag har lärt mig mitt sätt att "arbeta" på, och nu engagerar jag mig främst i healing. Eller ingenting om jag ska vara ärlig eftersom tiden går till annat just nu. 

Börja med att läsa böcker. Gå till biblioteket och låna dem som känns rätt.

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: