Annons:
Etikettertipsråd
Läst 730 ggr
HästMunken22
2014-02-04 22:15

Skumt

Hejsan! Jag har två frågor till er här inne. Den första är att väldigt, väldigt ofta känner jag mig iakttagen när jag ska sova. Precis som att någon tittar in genom fönstret. Ibland tycker jag även att någon tittar på mig genom altandörren, men när jag vänder mig om är ingen där. Vad är detta? Det andra är att jag hittade en ring för ett tag sedan. Jag tyckte att den var fin, och det var ingen till synes dyr ring, så jag plockade helt enkelt upp den. Varje gång jag sätter på mig den får jag en känsla av starkt obehag. Det blir liksom massa ångest och rädsla på en gång, men så fort jag tar av mig den slutar det. Påminner lite om horrukruxen i Harry Potter om någon nu läst dem… Vad kan detta vara för något? Är jättetacksam för all hjälp! Ps. Placerade jag detta i fel grupp får ni jättegärna flytta den rätt.

Annons:
HästMunken22
2014-02-05 18:27
#1

Putt

Fjäril
2014-02-05 20:55
#2

Hej,

På din första fråga skulle jag kunna svara att det är "mörkrets inbillning" som påverkar. När vi ska sova kan vi inbilla oss alla möjliga saker. Sen kan det vara andra orsaker också såklart. Hur länge har det pågått?

På fråga två skulle jag nästan säga att du känner så för att du satt på dig någon annans ring 😛, inte bara för att det kanske är fel att bära den (fast det är kanske svårt att få reda på vem som äger den) utan för att vi kan påverkas av andra personers föremål. Använd den inte mer helt enkelt.

Sajtvärd på Övernaturligt

penke
2014-02-05 21:23
#3

 Hej

en vardagligare  förklaring på första frågan, kan vara
 om du är ganska nyinflyttad och inte har ..bott in dig i din lgh
 gjort den till ditt Hem.
(lite otrygg)

oki, skumma grannar finns lite var stans 😮

annars har du väl andra på ..besök 🙂

andra frågan,  snuddar jag Fjärils tanke
 det är inte din ring, o du får lite dåligt samvete av att bära den

..och ringar ÄR starka symboler, vi lägger mycket energier i dem
 det är de du känner av, utan att kunna ..läsa av dem
 du förstår inte vad, där av ditt obehag.
   psykometri..kallas det väl(?)

"billig, enkel" den kan ha stort affektionsvärde för någon.

   penke

HästMunken22
2014-02-06 14:09
#4

ok, tack för svar

Upp till toppen
Annons: