Annons:
Etikettupplevelser
Läst 439 ggr
punkmusic
2/4/14, 4:17 AM

Nattliga besök som barn

Hej! När jag var ca. 3-6 år gammal (vet inte exakt när det började) fick jag nattliga besök av en man som hade rundade fötter (i princip svävade) och spikigt hår. Han berättade för mig att han hette Nattskyffel. Till saken hör att han skrämde mig oerhört och jag sa till mina föräldrar att han gjorde mig illa samt var verbalt elak, jag ska även ha ritat en teckning på honom. Min mamma och pappa såg aldrig denna korta man med runda fötter, men under ett par år besökte han mig medan jag gömde mig under kudden! Sedan flyttade vi från det huset och den kommunen, av annan anledning, och han har inte visat sig efter det. -Jag undrar om någon har varit med om liknade erfarenheter eller hört om något liknande? Tänker på detta ibland och undrar vad han kan ha varit och vad han ville. Jag ska inte sticka under stolen att jag vid vissa tillfällen fasar över att han kanske kommer tillbaka en dag.

Annons:
[Lindyhop]1
2/4/14, 7:45 AM
#1

Hej! Vem eller vad din nattliga besökare än var så tror jag han var/är bunden till det huset ni bodde i då när det begav sej. Dyker nog inte upp igen, skulle jag tro.

Jerrie
2/4/14, 8:02 AM
#2

Nattskyffel!? Ursäkta, men det var ett väldigt roligt namn, haha! Nä, han kommer nog inte tillbaka, han hörde nog till huset. Nattskyffel… :D

punkmusic
2/4/14, 8:59 AM
#3

Tack tack! #2 hahah jag vet! Lite humor i det hela också ;) Jag tror att han kan ha hetat nattskyffeln till och med Inga funderingar på vad det kan ha varit för något?

Upp till toppen
Annons: