Annons:
Etikettupplevelser
Läst 692 ggr
Dioramabyggare
2014-02-02 03:19

Jag undrar vad det var jag upplevde igår kväll...

när jag satt vid datorn och chattade med några vänner på ett annat forum.

Plötsligt smärtade det till lite snett nedanför nacken, intill övre kanten på vänstra skulderbladet. Det känndes som om någon hade  tagit en knappnål, slipat av hela spetsen, och tryckt till hårt och snabbt, en halv sekund kanske. Jag är 53 år, och jag har aldrig tidigare haft en sådan här upplevelse, trots att jag vid flera tillfällen varit på platser där jag känt närvaro av "något övernaturligt", av mer eller mindre obehaglig natur.

Jag berättade för min hustru om händelsen från igår kväll, och hon trodde det var en av våra katter som dog för två och ett halvt år sedan som "ville mig något" (hustrun har flera gånger kännt att en katt rört sig på sin säng, medan jag själv aldrig märkt av något). Hustrun trodde det var katten som hade "tryckt till" med en klo, men katter kan ju inte fälla ut enbart en klo, så jag har ingen aning om vad det var jag upplevde.

Annons:
[Glitterregn]
2014-02-02 07:23
#1

Jag brukar få så långs ryggraden och runt skulderbladen när mina kotor har glidit snett, det är nerverna som kommer ikläm. Mina nerver brukar spöka lite då och då ;) Det kan mycket väl vara din katt, vad kul isåfall!

Upp till toppen
Annons: