Annons:
Etikettandlighet
Läst 1157 ggr
mausan
1/31/14, 9:22 AM

Händer saker av en anledning?

Hej, övernaturligt! Jag har aldrig trott på att saker händer av en anledning och jag är en ateist, men nu hände något som får mig att ifrågasätta mina tankar lite..

För ungefär en vecka sedan så upptäckte jag att man kan ändra hur mobilen vibrerar när det ringer, så jag ändrade till "heartbeat", när min mobil ringer så vibrerar den alltså i samma takt som hjärtslag. (hoppas ni fattar mina slarviga beskrivningar)

Och igår, när jag kom hem ifrån skolan så hittade jag min mamma i hallen, likblek och kallsvettig. Ringde ambulans och nu på morgonen så ringde hon och berättade att hon fått en hjärtinfarkt.

Kan ni som tror på övernaturliga saker se nåt samband i att jag ändrade till heartbeat drygt en vecka innan min mamma fick en hjärtinfarkt? Eller övertänker jag bara allt?

@ the gym

Annons:
JonasDuregard
1/31/14, 10:47 AM
#1

#0 Det låter som det gott och väl kan rymmas inom ramarna för slumpen. Både hjärtsjukdomar och olika kulturella yttringar som har med hjärtat att göra (som en hjärtslags-intställning på telefonen) är ganska vanliga i samhället, så då och då borde de sammanfalla.

Hoppas din mamma mår bättre nu!

Amandla
1/31/14, 12:44 PM
#2

Mausan, lita på din känsla! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: